پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 69
نویسنده : طراح

من زمانی که تعداد تجارت هایی را بدون اینکه لیست ایمیلی داشته باشند دیدم شگفت زده شدم.

اکثر این سایت ها و تجارت های کوچک و بزرگ، تمرکز اصلی خود را برای دریافت ترافیک سایتشان از شبکه های اجتماعی می گیرند. این خیلی عالیه، اما بعد چه خواهد شد؟ کاربران به وبسایت شما خواهند آمد، مطلبتان را می خوانند و سایت را ترک می کنند.

تحقیقات نشان می دهد که بیش از 70 درصد بازدیدکنندگانی که پس از مطالعه، سایت را ترک می کنند هرگز باز نمی گردند. این بدین معنی است که بیشترین تلاش ها و وقت گذاری های شما برای سایتتان به هدر می رود. آیا شما راضی به این هستید؟

من می دانم که چنین چیزی را نمی خواهم. به همین دلیل است که من با یکی از دوستانم برای یافتن یک راه حل خوب که آن نیز، تبدیل کردن بازدیدکنندگان رفتنی به اعضای ثابت و مشتریان بالقوه است همکاری می کنم.

با استفاده از همین روش ساده، اعضای سایت ما 600 درصد افزایش داشته اند.

ما از گرفتن 70 عضو ایمیلی جدید در روز به 445 عضو جدید در هر روز با میزان ترافیک در قیاس با گذشته رسیدیم.

اینها همه با استفاده از یک سرویس دهندۀ ارائه کنندۀ خدمات قانونی ایمیل مثل یکی از پلاگین های وردپرس به نام OptinMonster شدنی هستند.

حال این به اصطلاح نگهدارندۀ کاربر در وبسایت چه می کند؟

خب این پلاگین این امکان را به شما می دهد که حرکات موس و سرعت صفحه به صفحه شدن کاربر را در وبسایتتان ببینید. همچنین این قابلیت را دارد که یک پیام طرح ریزی شده درست در هر لحظه ای که کاربر قصد خروج از وبسایت را دارد به وی نشان دهد.

این مفهوم هر روز در تعارفات ما اتفاق می افتد. فکر کنید، زمانی که یک مهمان در حال ترک خانۀ شماست، شما او را به برگشتن و ماندن دعوت می کنید. چرا همین کار را به صورت مشابه برای بازدیدکنندگان و مهمانان سایتمان نکنیم؟ من انجام دادم و کار هم کرد!

اگر شما یک وبسایت یا وبلاگی دارید که برایتان مهم است، پس باید کار با OptinMonster را آغاز کرده و ایمیل لیست خود را بسازید.

در طی 10 سال گذشته، تعداد بسیاری از شبکه های اجتماعی را دیدم که آمدند و رفتند. اولیها فرندفید، دیگ، مای اسپیس، پلارک و غیره و غیره بودند. تنها چیزی که برای همیشه نزد خود شما و در امنیت خواهد ماند، اعضای دنبال کنندۀ شما در ایمیل لیستتان هستند.

در حال حاضر شما با وارد نمودن کد WPB10 می توانید از 10 درصد تخفیف در خرید پکیج های سایت بهره مند شوید.

لطفا نظراتتان را برای ما بنویسید. ما تلاش می کنیم به همۀ نظرات پاسخ دهیم.

منبع: wpbeginner




بازدید : 75
نویسنده : طراح

جیمیل به شما پیشنهاد توقف و عدم دریافت ایمیل اسپم به کاربران می دهد و به این صورت دنیای ایمیل مارکتینگ به پایان می رسد

دوباره همه چیز تغییر کرد. جیمیل کار دنیای ایمیلهای اسپم را سخت می کند و ایمیل مارکتینگ ها را محدود می نماید.

این یک شوک برای برخی است خصوصا آنانکه ایمیل های حقیقتا اسپم می فرستادند و کلیدهای عدم دریافت که توسط کاربر می توانست زده شود را مخفی می کردند. آیا انتهای این راه فاجعه ای برای برخی از فرستندگان ایمیل های تبلیغاتی خواهد بود؟ یا آنکه این یک روند جدید و جدا از آن چیزی است که برای اولین بار در سال 2009 دیدیم؟

جیمیل

اگر به 2009 باز گردیم، غول اسپم گوگل -برد تیلور- اعلام کرد که حالا جیمیل روند توقف دریافت ایمیل ها را آسانتر از گذشته کرده است.

از آن زمان شما اگر از ایمیلی که اسپم بود عصبانی می شدید می توانستید (و می توانید!) گزارش آن را به عنوان یک ایمیل اسپم رد کنید. اگر هم می خواستید ایمیل هایی را متوقف کنید، تنها گزینۀ موجود برای عدم دریافت ایمیلهای مزاحم، کلیک کردن بر روی لینکی در انتهای آن ایمیل ها با نام Unsubscribe بود که البته می توانست خطرات خود را نیز داشته باشد.

تعداد از ارسال کنندگان بودند که تلاش می کردند کاربران دریافت کننده را مجبور نکنند و به همین دلیل کار را تا جای ممکن برای این دریافت کنندگان ساده کرده و این امکان را برایشان گذاشته بودند که بتوانند دریافت ایمیل را متوقف کنند. آنان این کار را با درج لینکی مشخص، پر رنگ و قابل توجه در قسمت بالایی قالب پیام ارسالی قرار می دادند. متاسفانه دیگر تعداد این ارسال کنندگان زیاد نیست که از دریافت کنندگان بپرسند که آیا تمایلی به دریافت ایمیل آنان دارند یا خیر.

برد اعلام کرد که ما در آغاز به کار جیمیل به ارسال کنندگان هشدار می دهیم (همانگونه که هاتمیل و امریکن آنلاین و یاهو می دهند). جیمیل حالا این امکان را به کاربرانش می دهد تا ایمیل ناخواسته ای را انتخاب کرده و آن را به عنوان اسپم معرفی و از لیست مخاطبان ارسال کننده حذف کنند.

هر دوی این راه ها مربوط به ایمیل های ارسال کنندگانیست که راه های قانونی تر و محدودتری راه پیش گرفته اند و در قسمت هدر ایمیل هایشان بخش Unsubscribe وجود دارد. این یک راه برای مبارزه و کاهش ایمیل های ناخواسته است.

در اندک زمانی پس از این اعلان، جیمیل برای آن دسته از کاربرانی که قصد توقف دریافت برخی ایمیل ها را بدون کلیک کردن بر روی Unsubscribe را داشتند برایشان امکان پذیر شد بدون آنکه گزارش یک ایمیل را به عنوان ایمیل اسپم به جیمیل گزارش کنند.

در حال حاضر و با آخرین تغییرات به وجود آمده در جیمیل، منهای آنکه کاربران باید کلاه خودشان را نگاه دارند که باد نبرد، اما روند متوقف سازی دریافت ایمیل های ناخواسته به آسانی صورت می گیرد.




مراحل انتخاب کلمات کلیدی
نوشته شده در دو شنبه 26 اسفند 1392
بازدید : 93
نویسنده : طراح

ممکن است با بررسی سئو سایت خود متوجه شوید که سایت شما پیشرفت چشمگیری نمی کند ،در این موارد احتمال بهتر بودن سئو رقبا بیشتر از سایت شما باشد بنابراین برای بهبود اوضاع سئو سایت خود بهتر است به شناسایی سئو رقبا خود بپردازید. با توجه به اهمیت کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت در اینجا می خواهیم تا بیان یکی از سایت های طراحی شده مان در زمینه ترازو شما را با مراحل انتخاب کلمات کلیدی آشنا کنیم.

ترازو

گام اول

در قدم اول مهمترین چیز شناخت تجارت خود می باشد در این راستا باید به نیازهای مشتریان خود توجه داشت برای انتخاب کلمات کلیدی باید دید که مشتریان چه کلمات را جستجو می کنند به عنوان مثال برای سایت ترازو عبارتی مثل ترازو چیست؟ و یا قیمت ترازو می تواند از بهترین کلمات کلیدی انتخابی باشد.

گام دوم

با استفاده از ابزار Google AdWords می توان به بیشترین عبارات جستجو شده پی برد.برای انتخاب درست بهتر است که هر کدام از این کلمات را در گوگل جستجو کرده و رقبای خود را در آن عبارت خاص بشناسید.همچنین با استفاده از ابزار Google Trends می توانید با بیشترین کلمه جستجو آشنا شد.

google-trends

گام سوم

با توجه به اهمیت محتوای مفید و بکر می توانید به سایت های خارجی سر بزنید و با ترجمه مقالات آن ها به ارائه مطلب جدید بپردازید برای مثال در سایت  scale.ir  بخش مقالات مقاله ی تاریخچه ترازو Digi نمونه ای از مقالات ترجمه شده می باشد.در این راستا می توانید تجربیات خود را در قالب مقاله ای نوشته و منتشر کنید.

گام آخر

پس از انتشار مقاله خود در وب سایت خود می توانید مقاله خود را در اکانت گوگل وبمستر خود معرفی کنید و بعد از ایندکس شدن و بک لینک های مناسب بعد از مدت کوتاهی متوجه بهبود وضعیت سئو سایت خود خواهید شد.




چطور یک کامنت عادی برای من 650 دلار سودآوری کرد؟
نوشته شده در دو شنبه 26 اسفند 1392
بازدید : 53
نویسنده : طراح

یادداشت نگارنده (مترجم):

زمانیکه مشغول کار بر روی این متن بودم، به این نیز توجه کردم که این متن می تواند منهای ایجاد جرقه در اذهان بسیاری از شما خوانندگان محترم، یک نوع تبلیغ نیز برای قالب های X شود که حقیقتا انقلابی در صنعت طراحی سایت می باشد.

به همین دلیل در صورتی که تمایلی بر طراحی سایت بر پایۀ این قالب ها داشتید می توانید با همکاران من با شمارۀ 0216123 واحد طراحی سایت تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر توضیحاتی که در پایان همین متن می آید را مطالعه نمایید.

مطلبی که در ادامه می آید تنها یک متن خشک و ساده و ترجمۀ صرف نیست. تمام همت خود را گماردیم تا با یک چارت بندی حرفه ای و مدرن، مطلب را به صورت چند رسانه ای تقدیمتان کنیم که بی شک برای ماندگاری، پیاده سازی ایده های خلاقانه یاری رسان خواهند بود.

مطالب درج شده از منابع متفاوت گردآوری و بدان ها داده های دیگری اضافه شده اند که در پی نوشت همین مطلب، منابع مورد نظر درج خواهند شد.

آیا فکر کرده اید که یک کامنت (دیدگاه) در یک وبلاگ می تواند برای شما پول بسازد و سودآور باشد؟ خب، در حقیقت این اتفاق برای من افتاد و اگر شما هم چنین چیزی را بخواهید، شدنی است. در این مطلب که به نوعی می تواند راهنما هم باشد، من با شما تمام مراحلی که منجر به سودآوری من از یک کامنت شد را برایتان شرح می دهم.
من هفتۀ گذشتۀ در ارتباط با راهنمای مدیریت نظرات وبلاگ نوشتم و اگر شما خواننده وبلاگ من باشید می دانید که تنها به کامنت های با کیفیت، سطح بالا و معنادار اجازۀ انتشار می دهم. من یک سیاست مشخصی را برای تایید کامنت ها برای خود ساخته ام که باعث افزایش و ارتقای سطح مطلب خواهد شد همچنین مشوقی خواهد بود برای سایر خوانندگان وبلاگ که کامنت های سطح بالا و مرتبط با مطلب درج کنند.
روز گذشته مطلبی را در ارتباط با قالبهای سوییفت وردپرس منتشر نمودم که شامل محبوبترین قالب های وردپرس بود و کامنت های متعددی از مردم گرفتم که تلاش داشتند قالب ها را امتحان کنند و در واقع با کاور کردن آنها، به صورت مجانی به دست آورندشان. امروز کامنت دیگری از یکی از خوانندگان بلاگ به نام راسپال دریافت کردم که اطلاعاتی درمورد یک سری از همین قالب های محبوب وردپرس به نام X می داد. این یک نام بسیار دسته اول برای یک قالب وردپرسی است، نه؟

کامنت 1



اسم این مجموعه قالب از همه بیشتر برای من جالب بود. اطلاعاتی از آنها نداشتم پس شروع به تحقیق درموردشان کردم. زمانی که مشغول تحقیقات بودم متوجه شدم که این قالب های ویژه امتیاز و رنک شماره 2 در سایت ThemeForest را داراست و این کار بسیار بزرگی بود. به علاوه این قالب در دسته بندی قالب های مدرن و چیزی بود که بسیاری از ما بدان نیاز خواهیم داشت.
نمایی کلی از یکی از این قالب ها:
 

یکی از قالب های X



حال چطور کامنت مذکور برای من پولساز شد!؟
تحقیقاتم را در این زمینه ادامه دادم و به صفحۀ اختصاصی قالب های X مراجعه کردم که به صورت اختصاصی طراحی شده بود. به امکانات آنها نگاه کردم. همۀ آنچه که نیاز بود را یافتم. امکاناتی نظیر Flat UI, Google Authorship و طراحی واکنشگرا و این ها برای افرادی مثل شما و من بدون هیچ نوع نیازمندی به مهارت های فردی ایجاد شده اند. در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد اما ابتدا بگذارید به همان موضوع کامنت برگردیم.
سریعا سراغ فرم تماس رفتم و با سازنده تماس گرفتم و درخواست کپی قالب را برای بازنگری فرستادم. این دقیقا متن ایمیلی است که برای او ارسال کردم (به بزرگی خودتان غلطهای املایی را نادیده بگیرید):
 

ایمیل نخست



در حدود 15 دقیقه بعد پاسخی گرفتم و آنها بیشتر از خودم خوشحال بودند که درخواست کپی قالب را داده بودم. این پاسخیست که برای من فرستادند.
 

ایمیل دوم



و این هم پاسخ بعدی من به طراحان:
 

ایمیل سوم



و این آخرین پیامی است که بین کایل و من پیش از گفتگو در اسکایپ رد و بدل شد:
 

ایمیل آخر



و در نهایت در حدود 5 دقیقه پس از گفتگوی ایمیلی ما، من با کایل شروع به گفتگوی تلفنی در اسکایپ کردم که یکی از اعضای گروه بازاریابی سایت Theme.co بود که در 30 دقیقۀ اول در ارتباط با کارشان گفتگو کردیم و او تعریف کرد که چطور این قالب ها را ساخته اند و در پشت این طراحی ها چه گذشته است.
زمانی که در حال گفتگو درمورد قالب بودیم صحبت را به سمت موضوع تبلیغات کشاندم و از او در مورد گزینه های تبلیغاتی که برای شناساندن بیشتر این سری قالب در نظر گرفته اند پرسیدم. او هم در پاسخ به من گفت که در وبلاگ من چند قسمتی را که هنوز برای تبلیغات اشغال نشده را دیده است. در همین حین من متوجه شدم که صفحۀ مورد نظر او را چند ماهی است که به روز رسانی نکرده ام. صفحه ای که برای تبلیغ بنری در سایدبار وبلاگ خودم وجود دارد و 650 دلار ارزش گذاری شده بود. خب این خیلی بد بود اگر قیمت ها را در لحظه به روزرسانی می کردم، پس از کایل خواستم تا به من اجازه دهد که از فروش رابطه ای هم استفاده کنم و بنرشان را در سایدبار بلاگ قرار دهم که او هم مشتاقانه پذیرفت.
در عرض چند دقیقه او برای من یک فایل گرافیکی فرستاد و همچنین مبلغ مورد نظر را به حسابم از طریق PayPal واریز کرد.
 

مبلغ واریز شده



این تمام اتفاقی بود که در یک ساعت اتفاق افتاد که حاصل یک کامنت محدود و در واقع معنادار بود.
نکتۀ پایانی:
کلیت این داستان در مورد این نیست که چطور 650 دلار از فروش مستقیم آگهی به دست آورید اما به شما نشان می دهد که چطور با چنین ایده های مشابهی برای خود پولسازی کنید. اول و در مرحلۀ نخست کامنت های بلاگتان را بسیار جدی بگیرید و همینطور اگر کامنت می گذارید، واژگان را هوشمندانه انتخاب کنید.
تنها نصیحتم این است که پیش از درج کردن هر کامنتی اطمینان حاصل کنید که این کامنت مرتبط با پست درج شده است. به علاوه زمانی که کسی در وبلاگ شما در مورد چیز جدیدی را کامنت می کند آن را جدی بگیرید. تحقیق کنید و بخوانید. ممکن است چیزی در آن کامنت برای شما جالب باشد. همیشه بدانید که در سایت یا بلاگتان صفحه ای برای تبلیغات دارید و مکانش را مشخص کنید که بازاریابان و صاحبان مشاغل بتوانند گزینه های تبلیغاتی در بلاگ شما را بیابند.

پی نوشت ها:

    How A Single Blog Comment Made $650 For Me & Takeaway For You? By Harsh Agrawal
    Item details of X - The Ultimate WordPress Theme
    Affiliate marketing From Wikipedia, the free encyclopedia
    طراحی سایت واکنش گرا

معرفی قالب های سری X (آپدیت مارچ 2014)
 

انقلاب قالب های X



و اما سری X

    چند منظوره در یک طراحی

    کاملا واکنشگرا

    ساخته شده با نیازهای مهندسین بازاریابی اینترنتی

    امکانات ویژۀ جدید (آپدیت جدید) بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی

    دارای قابلیت عملکرد خودکار سئو و بهینه سازی

    سازگاری کامل با تمام مرورگرهای اینترنت اکسپلورر 9، 10، 11، فایرفاکس، سافاری، اپرا و گوگل کروم

اینها نمونه هایی از امکاناتی است که سری X دارا هستند. جالب است بدانید که سری X به صورت پیشفرض به همراه یک فروشگاه کامل اینترنتی با قابلیت یونیک سازی و تغییر کامل قالب و در نتیجه متمایز نمودن آن از سایر وبسایت ها را داراست.

همانطور که در ابتدای متن آمد، شما می توانید برای طراحی سایت خود و استفاده از این سری جدید، با تلفن ها و یا ایمیل آدرس شرکت تماس بگیرید. مشاورین ما به طور کامل پاسخگوی شما خواهند بود.




بازدید : 76
نویسنده : طراح

گفتگوی آنلاین و مستقیم یک "باید" است. بر اساس آمار، 31 درصد خریداران سرویس ها در انگلستان و ایالات متحده آمریکا اظهار می کنند که دوست دارند پس از یک گفتگوی آنلاین، سرویس مورد نظر را خریداری کنند.
همچنین بر اساس گفته های یکی از مشتریان در بازارهای دیجیتالی، او به یک سرویس دهندۀ خوب که از گفتگوی مستقیم استفاده می کند 73 درصد امتیاز می دهد. (جالب آنکه امتیاز دهی به پاسخگویی ایمیلی 61 درصد است در حالیکه پاسخگویی تلفنی را 44 درصد اعلام می کنند)
در هر حال باور عمومی و نتایج معیارسنجی ها بر این اساس است که تنها داشتن یک لینک به صفحۀ گفتگوی مستقیم کافی نیست. شما به عنوان سرویس دهنده لازم است تا پا را از این فراتر بگذارید. راه چیست؟ در یک کلام: بهینه سازی!
گفتگوی مستقیم که بسیاری از آن استفاده می کنند بر این فرض قرار داده شده که شما به آسانی و موثر با مشتریانتان در تماس باشید اما همچنین راهی خواهد شد برای ارتباط با هر شخص دیگری که شاید مشتری نباشد!
شما نیاز دارید تا در ارتباطی دوستانه و صمیمی تر مشابه همین راه (گفتگوی آنلاین) با مشتریانتان در تماس باشید. البته این موضوع ارتباطی به صفحۀ پرسش و پاسخ یا همان FAQ ندارد. ما در مورد یک رابطۀ شخصی تر گفتگو می کنیم. در اینجا به 3 راه سریعتر برای شخصی سازی گفتگوی آنلاین شما می پردازیم.
گفتگوی مستقیمتان را دوستانه تر کنید: زمانی که لازم است جذابیت داشته باشید!
گفتگوی مستقیمتان را با شرایط مورد نظر کاربر وفق دهید. با تجربه ای که از شرایط خاص بر وبسایتتان به وجود آمده و به دست آورده اید می توانید تاثیر به سزایی در گفتگویتان بگذارید.
برای مثال آیا شما تا کنون به صفحه ای خاص در یک وبسایت برخورده اید که بارگذاری آن بسیار زمان برده است؟ ممکنه این به خاطر اشکالات سرور اصلی باشد؟ یا تا به حال به صفحۀ پرسش و پاسخ های رایج وبسایتتان سر زده اید؟
تارنمای Sky یکی از بهترین مثال ها در این زمینه است. بخش گفتگوی مستقیم شان در یک صفحۀ مجزا باز نمیش و در همان صفحۀ اصلی می توانید گفتگو کنید. طوری که مشتری بتوانید در حین گفتگو از محصولات نیز بازدید کند.

گفتگوی آنلاین سایت اسکای


از تعارفات بی مورد بپرهیزید و عادی صحبت کنید.
مشتریان مختلف از مکان های مختلف می آیند. با صحبت کردن با این مردم به زبان خودشان، شما می توانید به طور مستقیم با آنها گفتگو کنید.
اگر شما یک مغازۀ فروشندگی در اسپانیا دارید، شما نمی توانید به مشتریان عربی زبان یا انگلیسی زبان کمک کنید، درسته؟ به همین ترتیب در مبحث گفتگوی مستقیم تحت وب هم باید بدانید که هیچ وقت این صفحه بسته نخواهد شد و نیاز است تا در زمان های متفاوت محلی به نحوی آن را پشتیبانی کنید.
یک مثال می آوریم. در واقع بهترین مثال سایت سالن کودکان یا همان Childrensalon است. با شناسایی آی پی و موقعیت جغرافیایی بازدیدکننده یا مشتری از سایت، نوار گفتگوی کناری سایت فعال شده و پیامی را به زبان او نمایش می دهد. ببینید:

گفتگوی آنلاین سایت سالن کودکان
صورتی که پاسخگوی صدها مکالمه خواهد بود
بسیاری از مشتریان احساس مالکیت و خودی بودن با برند شما دارند، چقدر خوب. گفتگوی ویدیویی (ویدیو چت) نیز یکی از بهترین ابزار برای ایجاد یک گفتگوی گرم و صمیمی و در جهت درگیر نمودن مشتری با شرکت شماست.
Schuh یک راه حل عالی برای این موضوع دارد. ویدیو چت آنها 2 انتخاب برای شما قرار می دهد: می توانید بین گفتگوی متنی یا ویدیویی آزادانه انتخاب کنید.
این حق انتخاب دادن به مشتری، احساس قدرت دهد. همچنین می توانید به آنان بگویید که تنها شما می توانید ما را به عنوان سرویس دهنده ببینید و ما چنین امکانی نداریم. این نیز به مشتری اعتماد به نفس خواهد داد.

گفتگوی مستقیم با وبکم
گفتگوی مستقیم یک ابزار عالی برای صحبت مستقیم با مشتریتان است و همچنین این قابلیت را دار که سریعا پاسخ مورد نظر را بگیرید. لایو چت می تواند همچنین مشتری شما را مطمئن سازد که گوش های شما شنوای آنهاست.
با شخصی تر و راحت تر جلوه دادن پنل گفتگوی مستقیم، می توانید کسانی در هدف قرار دهید که به دلیل مشخص و خاص به وبسایت شما آمده اند. شبیه یک دستیار یا همکار فروشگاهی در یک فروشگاه محلی، شما می بایست بدون پرحرفی زیاد با مشتریان گفت و گو کنید.




10 راهکار مفید و مورد استفاده در گوگل آنالیتیکس
نوشته شده در یک شنبه 12 اسفند 1392
بازدید : 200
نویسنده : طراح

از ویژگی های بسیار کاربردی قابل تنظیم در گوگل آنالیتیکس می توان به دسترسی به ریز محتوا و اطلاعات دسترسی پیدا کرد.
در اینجا ما به گردآوری همزمان بخش های انتخابی گزارشات، منوهای داشبوردی و سایر ویژگی های حرفه ای برای کمک به سئوی بهتر سایت شما می پردازیم.
آنچه که شما نیاز دارید تنها پیروی از این یافته هاست. شما می توانید تنها با یک کلیک و دانلود اطلاعاتی که در ادامه می آید 3 کار مهم انجام دهید. در وقت خود برای سئوی بی هدف صرفه جویی کنید، تمامیت سئوی ابزاری از طریق گوگل وبمستر را فرا بگیرید و همچنین از تلاش بیهوده و زمان بر برای سئو از راه های مختلف بکاهید.
تنها کاری که کافیست انجام دهید، کلیک کردن بر روی لینک ها و دانلود فایلهاییست که در ادامه می آید. زمانیکه به پروفایل خود در گوگل وارد شدید، از هیچکدام از این فایلها نگذرید. این روش، برای اولین بار در تارنمای طراحی سایت شرکت طرح و پردازش مبنا برای شما آورده شده است. دقت کنید که ممکن است در صورت لوگین شدن با آی پی کشورمان، دچار مشکلاتی نظیر اخطار و متصل نشدن به فایل مورد نظر شوید.

گزارشات سفارشی

اگرچه که چنین بخشی در گوگل آنالیتیکس وجود ندارد اما کمک رسان خواهد بود. ساخت گزارشات سفارشی، یکی از راحت‏ترین کارهاست. این گزارشات می توانند بسیار با ارزش باشند. ما یک راهنمای سریع برای چگونگی ساخت یک گزارش سریع برای شما داریم. اما اگر بخواهید خودتان هم می توانید فایل های آمادۀ موجود در اینترنت را نصب کرده و طبق اصول کاری خودتان ویرایش کنید. (اگرچه که چنین چیزی پیشنهاد نمی شود) با ما تماس بگیرید!

گزارش سئو

این یکی را جیمز گورد تهیه کرده و بسیار موثر برای سئو شدن از طریق کلمات کلیدی، صفحات آگهی و معیارهای تجارت الکترونیک است.

گزارش دنباله دار سئو را دانلود کنید.

گزارش سئو

تحلیل واژگان کلیدی

این نوع گزارش محبوب ترین واژگان کلیدی را نمایش می دهد و به دنبال همان ها می رود (البته به غیر از آنانی که گوگل اطلاعاتی درمورد آنها نمی دهد). همچنین متریک‏های متفاوتی نظیر اعتبارات تبدیلی، اهداف تکمیل شده و زمان بارگیری که صفحه را نشان می دهد. برگه های دیگر نیز متریک‏هایی چون عملکرد کلی سایت و اهداف آن را نشان می‏دهند.
گزارش تحلیل واژگان کلیدی را دانلود کنید.

تحلیل واژگان کلیدی

گزارش کلمات کلیدی ناشناخته

این گزارش کلمات کلیدی شناخته شده را دسته بندی و فیلترمی کند و به نمایش در می آورد. هدف نهایی این کار دریافت بازدید بیشتر از راه ایجاد ترافیک هدفمند و سالم است. و هدف اصلی برآورد میزان درآمد از یک محصول، میزان بازدید و تعداد موجودی محصول است.
شما باید وارد بخش این گزارش شده و آنها را بر اساس کلمات کلیدی که برایتان مهم و شناخته شده هستند و می خواهید با آن ها شناخته شوید تغییر دهید. همانطور که در تصویر گرفته شده (اسکرین شات) زیر می بینید، ما اولین واژه را قفل کرده ایم اما باید آنهایی را هم که تنها یک خط تیره دارند و یا شبیه آن هستند حذف کنیم. حسابداران، فروشگاه داران و در کل کسانیکه به صورت مرتب به تجارت و کسب و کار مشغولند، استفاده کنندگان دائم این گزارش خواهند شد.
گزارش واژگان کلیدی شناخته نشده را دانلود کنید.

کلمات کلیدی ناشناخته

گزارش صفحات 404

این بخش توسط پیتر مینیرتزهاگن ایجاد شده که شما باید خودتان آن را تکمیل کنید اما این می تواند بسیار موثر در شناسایی و رفع مشکلات مربوط به خطاهای 404 باشد. در اسکرین شات زیر نحوۀ تنظیمات این گزارش آورده شده است. ببینید چطور می توان یک خطا را عیب یابی کرد.

صفحات 404

گزارش تفکیک هدف در سئو

یک پکیج آماده از تمام معیار‏های سئو. این گزارش را دانلود کنید.

تفکیک هدف در سئو

گزارش سایتهای رجوع شده

این گزارش توسط آنا لوییس درج و منتشر شده؛ و به مدیر یک سایت تمام اهداف و اعتبارات گفتمانی را جهت کمک به یافتن ارزش لینک هایی که دریافت کرده (به نوعی بک لینک) مشخص می نماید. این گزارش را دانلود کنید.

سایتهای رجوع شده

گزارش تحلیل لینک ها

این گزارش توسط سئوبوک تهیه شده و شما را قادر می سازد تا لینک هایی که بیشترین ترافیک را به سوی سایت شما می فرستند شناسایی کنید، تعداد بازدیدها را بیابید و بعدتر را پیش بینی کنید. گزارش تحلیل لینک ها را دانلود کنید.

تحلیل لینک ها

کدام کلمات کلیدی هستند که به بازدیدکننده به سوی مطلب شما می فرستند؟

این گزارش وظیفۀ پالایش واژگان کلیدی و نمایش بازدیدکنندگان و همچنین پیش بینی مقدار ارتقای سایت شما را دارد. دیگر وظیفۀ آن قادر ساختن شما برای کنترل نظرات، هدایت ترافیک به سایت و همچنین اعمال محدودیت در موضوعات معمول است.
شما همچنین می توانید از طریق پیوند مورد نظر برای ویرایش کلمات کلیدی خود استفاده کنید. گزارش کلمات کلیدی غیر برند را دانلود کنید.

کلمات کلیدی ارسال کننده بازدید

داشبورد سئو

مجددا گزارشی از آنا لویس از بلاگ معروف کوزای که به شما معیارهای جستجوی سازمان یافته را نشان می دهد. این معیارها عبارتند از: کارایی کلمات کلیدی برند شده/نشده، صفحات تبلیغاتی ویژه و موارد دیگر. تعداد زیادی از این معیارها را در این تصویر به صورت کلی ببینید. داشبورد سئو را دانلود کنید.

داشبورد سئو




تفاوت تبلیغات و بازاریابی
نوشته شده در یک شنبه 11 اسفند 1392
بازدید : 77
نویسنده : طراح

بسیاری از افراد بازاریابی و تبلیغات را دو کلمه ی از هم جدا نمی دانند و از هر دو کلمه به یک منظور استفاده می کنند همچنین شناخت صحیح تفاوت بازاریابی و تبلیغات و بکارگیری صحیح هرکدام بر پیشرفت شما تاثیر گذار خواهد بود،بنابراین در این مقاله می خواهیم تا تفاوت تبلیغات و بازاریابی را بیان کنیم.این دو کلمه هر کدام به طور مجزا تاثیر بالایی در تجارت حرفه ی شما دارند در حالیکه مفاهیم متفاوتی از یکدیگر دارند.در زیر ابتدا به تعریف هر کدام از این دو کلمه می پردازیم سپس به معرفی مهمترین آن ها می پردازیم.

تفاوت تبلیغات و بازاریابی

بازاریابی عبارت است از فعالیت ها و آموزش هایی که باعث تشویق افراد به انتخاب محصولات و یا خدمات شما می شود،در واقع بازاریابی شامل بخش هایی کوچکتر مانند نحوه تبلیغات، شناخت مشتریان، پشتیبانی خدمات و محصولات و جذب رضایت مشتریان برای تشویق به همکاری مجدد با شما می شود. مجموعه این فعالیت ها شما را در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی یاری خواهد کرد.

تبلیغات نیز عبارت است از فعالیت هایی که به معرفی و نمایش خدمات یا محصولات حرفه ی شما به مشتریان کنونی و بالقوه است.با پرداخت پول و از طریق شرکتها و فرصتهای جانبی مانند سایتهای اینترنتی و بیلبورد را می توان به تبلیغات پرداخت.

بنابراین تبلیغات در عمل بعنوان بخشی از فرآیند بازاریابی عمل می کند و مستقل از آن نخواهد بود. وظیفه تبلیغات معرفی قسمت مشخصی از خدمات شما بوده و به معنی تعیین استراتژی های لازم برای نحوه، زمان و مکان معرفی محصولات است.
برای مثال تعیین نحوه تبلیغات شما در میان گزینه هایی مانند روزنامه ها، سایتهای اینترنتی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات محیطی، رادیو و تلویزیون برعهده بخش بازاریابی بوده و برنامه ریزی زمان نمایش و محل قرار گرفتن این تبلیغات را نیز شامل میشود. تبلیغات پرهزینه ترین بخش در بازاریابی است و به همین دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرض کنید که بازاریابی یا همان مارکتینگ را بعنوان یک کیک در نظر بگیریم، در اینصورت این کیک از برشهایی شامل شناخت بازار، شناسایی مشتریان هدف، استراتژی فروش، خدمات پشتیبانی، ارتباطات کاری، قیمت گذاری محصولات و تبلیغات تشکیل شده است. تبلیغات نیز یک برش از این کیک بوده و نقش مهمی در موفقیت شما دارد ولی برای دست یابی به بیشترین بازدهی هماهنگی کافی بین آن و سایر بخش های بازاریابی لازم است.
بنابراین فرآیند بازاریابی نیازمند صرف زمان و هزینه بوده و میزان بازدهی آن در درازمدت قابل اندازه گیری است.




بازدید : 223
نویسنده : طراح

تیتر این مطلب از پایه درست است. این وبسایتها واکنشگرا نیستند. اینکه باید بشوند یا خیر مطلب دیگری است که باید در مناظرات مطرح کرد. شما هم نظر خودتان را در ارتباط با این موضوع مطرح کنید.
جوانب مثبت و منفی طراحی واکنشگرا مربوط به هر کدام از این سایت ها و استراتژی های خاص خودشان می باشد.

نظر شما در مورد لیستی که در ادامه می آید چیست؟

کمپانی بزرگ اپل (Apple)

از همین ابتدا تعجب نکنید چراکه سایتهایی هم رده و بزرگتر از اپل هم هستند که طراحیشان واکنشگرا نیست. اپل یک سایت واکنشگرا و یا حتا یک موبایل سایت ندارد. می پرسید پس چه دارد؟ البته، اپل از یک اپلیکیشن استفاده می کند.

Apple Res

آمازون (Amazon)
آمازون، احتمالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان سایت واکنشگرایی ندارد اما از یک طراحی اختصاصی برای دستگاه های موبایل استفاده می کند. شما صفحه اصلی سایت را وقتی با دستگاه موبایلتان باز می کنید می بینید که تصاویر و متون تا یک نقطۀ مشخص تغییر سایز می دهند و اگر پنجره اصلی را کوچک کنید جابجایی بین نقاط مختلف سایت را خواهید دید.
ناگفته نماند که آمازون یک اپلیکیشن بسیار موثر را به کار گرفته که 30 درصد تراکنش های سایت از طریق همین اپلیکیشن انجام می شوند. اینجاست که باید گفت همۀ سایت ها نه تنها نیاز به واکنشگرا بودن ندارند، حتا برایشان ممکن است سودمند هم نباشد (و همین جا اعلام می کنیم که ممکن است تیتر این مطلب کمی با زیاده روی نوشته شده باشد!)

Amazon App1Amazon App2

سرویس جهانی بی بی سی (BBC)
سلسله سایت‏های بی بی سی تجربۀ طراحی واکنشگرا را با راهنماهای چند رسانه ای WWI داشته اند. انتظار می رود که بخش بیشتری از این سایت ها در طول زمان به واکنشگرایی روی آورند.
اما وبسایت اصلی شرکت هم جالب آنکه به طور کامل واکنشگرا نیست و دقیقا مثل همان آمازون یک حالت پیچیده و بزرگ دارد. البته بی بی سی هم تعداد زیادی اپلیکیشن نظیر iPlayer و BBC News دارد.

BBC APP1BBC APP2

هافینگتن پست (Huffington Post)
برای ناشران، یک سایت واکنشگرا بسیار یاری رسان و چشم گیر است و از این رو لطف گوگل هم در صفحات نتایج شاملش می گردد. هافینگتن پست هم از یک اپلیکیشن و یک موبایل سایت استفاده می کند. (تصویر زیر)

Huff APP

والمارت آمریکا (Wallmart USA)
والمارت کانادا طراحی واکنشگرای خود را در نوامبر 2013 پرده برداری کرد و رشد 20 درصدی بازدید کننده اش از سایر دستگاه ها را دید.
والمارت آمریکا نیز یک اپلیکیشن دارد (که یک فروشگاه داخلی را نیز در خود دارد) و همچنین یک موبایل سایت اما هنوز واکنشگرا نشده است.
شبیه آمازون، شاید والمارت هم چیزی شبیه به آمازون است که تنها یک خرده فروشی است اما یک خرده فروشی که از یک سایت قدرتمند بهره می برد و نیازی نمی بیند تازه طراحی خود را واکنشگرا کند.
تصویری از موبایل سایت والمارت آمریکا:

Walmart USA

تصویری از طراحی واکنشگرای والمارت کانادا:

WalmartCA

بخش خبری سایت یاهو (Yahoo News)
به نظر می رسد که یاهونیوز پاسخگوی کسانی است که میخواهند از دستگاهی به غیر از پی سی یا لپ تاپ بدان دسترسی پیدا کنند. زمانیکه ما مرورگر را تغییر سایز دادیم، تغییری در صفحۀ اصلی ظاهر نشد، اما وقتی که همین کار را بر روی یک دستگاه موبایل هوشمند تست کردیم یک تغییر حالت بسیار خوب بدون اینکه URL اصلی تغییر کند را شاهد بودیم. این نوع طراحی نیازمند یک کدنویسی طولانی است که بیشتر از یک طراحی به صورت واکنشگرا وقت می گیرد و در عین حال امکان دارد در موبایل هایی با اسکرین های تو رفته با خطای نمایش صحیح مواجه شویم.

Yahoo!NewsApp

تارنمای علی بابا (Alibaba)
کشور چین یکی از کشورهاییست که بسیار به دستگاه های موبایل وابستگی دارد اما علی بابا سایت واکنشگرا ندارد. البته؛ این سایت هم استراتژی آمازون را پیش گرفته است. یک سایت موبایل دارد که به صورت گسترده از کاربران برای دانلود اپلیکیشن خود درخواست می فرستد.

AlibabaAPP1AlibabaAPP2

سرویس اشتراک گذاری ویدیوی یوتیوب (Youtube)
سایت های گوگل تماما واکنشگرا هستند به غیر یوتیوب. سایتی که پهنای باند بی شماری در اختیار کاربر قرار می دهد و حجم زیادی از ویدیو را در طول شبانه روز پذیراست. البته این شما را شگفت زده نمی کند! البته؛ یوتیوب اپلیکیشن مخصوص به خود را برای ارائه به کاربران دارد که هم اکنون با بیشتر نسخه های اندروید سازگار است.

YouTubeApp




بازدید : 91
نویسنده : طراح

در کتاب راه‏های بی انتها برای بهینه سازی وبسایت، سئو و بازاریابی آنلاین، جان روگنرود، به شما نشان می دهد که چطور پایه های وبسایت خود را استحکام ببخشید و رتبه های بالا را در موتورهای جستجو به دست آورید. در نسخۀ خلاصه شده از این کتاب، نویسنده یک خط بیرونی برای یک استراتژی موفق در بهینه سازی وبسایت ها را ترسیم می کند.

the-book

هدف بهینه سازی موتورهای جستجو، ترغیب دائمی crawlerها برای مراجعۀ همیشگی به وبسایت شماست نه آنکه تنها سایت و صفحات مورد نظر را پیدا کنند اما خب؛ این هم بخشی از کار ربات ها یا Crawlerها می باشد که شما را در صورت لایق دانستن به صفحات بالاتر در صفحات نتایج جستجو ببرند.
درخواست بهینه شدن تنها یک بار نیست اما پردازش نیازمند نگهداری، میزان سازی، تست مداوم وبسایت و مانیتورینگ آن می باشد.
در ادامه، 4 مرحله برای یک استراتژی جهت بهینه سازی سایت آورده شده است. از این مراحل بهترین استفاده را جهت سئوی سایت خود انجام دهید.سئو و بهینه سازی سایت
1- تحلیل هدف بازار فروش
2- کار بر روی کلیدواژه های مورد نظر و توسعۀ وبسایت در زمینه های مذکور
3- بهینه سازی و تولید محتوا و در نهایت معرفی وبسایت به جستجوگرها
4- آزمایش و تستینگ مداوم وبسایت و سنجش و آنالیز آن توسط ابزارهایی چون گوگل آنالیتیکس