پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تاثیر علم روانشناسی در طراحی سایت
نوشته شده در دو شنبه 27 دی 1395
بازدید : 103
نویسنده : طراح

یکی از علومی که در طراحی سایت کاربردی می باشد، علم روانشناسی است. در واقع یکی از جنبه های اصلی و مهم در طراحی سایت که می تواند در جلب نظر کاربر موثر باشد، جنبه بصری و ظاهر سایت است. برای طراحی ظاهر سایت شما می توانید از علم روانشناسی کمک بگیرید. در این مقاله از شرکت طراحی سایت مبنا قصد داریم نکات روانشناسی در طراحی سایت را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم. در طراحی وب سایت خود نکات روانشناسی زیر را که بر روی کاربر اثر می گذارد را رعایت نمایید.

توانایی جلب اعتماد کاربر

شما با رعایت اصول روانشناسی ساده، می توانید اعتماد کاربران خود را جلب نمایید. برای این منظور تنها کافی است در طراحی سایت خود از مواردی همچون لوگو ، سربرگ و رنگ سازمانی ، هدایت راحت بین صفحات وب سایت ، صفحه تماس با ما با اطلاعات دقیق تماس با شرکت، ارائه گواهینامه ها و افتخارات سازمان، عناوین روشن و واضح و همچنین دسترسی آسان به صفحات درباره ما و تماس با ما استفاده نمایید. علاوه بر این یکی دیگر از فاکتورهایی که از نظر روانشناسی می تواند بر اعتماد کاربران به سایت شما اثر بگذارد، بخش مشتریان ما است. در این بخش کاربر می تواند با مشتریان شما آشنا شود و به راحتی به تحقیق در مورد شرکت شما بپردازد. همین امر اعتماد کاربران را به شما جلب خواهد کرد.

برندینگ

عامل روانشناسی دیگر در طراحی سایت ، بحث ساخت نام تجاری و برندینگ است. ثبات، عاملی موثر و پر اهمیت در ماندگاری برند شما در ذهن ها است. در واقع رنگ لوگو و استفاده از آن در بخش های مختلف طراحی سایت نظیر آیکون ها و لینک ها امری مهم است. و در طراحی گرافیکی سایت نیز باید از رنگ هایی استفاده شود که با هم همخوانی داشته باشند. به منظور یادآوری برند و تثبیت آن در ذهن کاربران باید از لوگو در بخش های مختلف سایت همچون هدر ، صفحات تماس با ما و درباره شرکت استفاده نمایید. این امر در بازاریابی دیجیتال تایید شده است.

استفاده از تصاویر با مفهوم مرتبط

در طراحی سایت خود برای معرفی بخش های مختلف به ویژه محصولات از تصاویر استفاده نمایید. توصیه می شود برای این منظور از تصاویر ایرانی استفاده نمایید زیرا از نظر روانشناسی می تواند اعتماد کاربر را جلب نماید. علاوه بر این در تصاویر استفاده شده، لوگو خود را نیز به صورت ضمنی ثبت نمایید. این روشی دیگر برای تثبیت برند شما می باشد.

روانشناسی رنگ ها

استفاده از رنگ ها باید با موضوع سایت همخوانی داشته باشند. در واقع روانشناسی رنگ ها می تواند در رضایت کاربر و جلب توجه آنها تاثیر به سزایی داشته باشد. برای مثال برای طراحی یک سایت صنعتی باید از رنگ های صنعتی استفاده شود. در مقالات بعدی حتما در مورد روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت به صورت مفصل توضیح خواهیم داد.

محتوای مفید

کاربران به دنبال محتوای مرتبط و مفید هستند. استفاده از محتوای بکر و کاربردی نه تنها از نظر روانشناسی بر روی کاربر تاثیر مثبت دارد، بلکه برای سئو و بهینه سازی سایت نیز بسیار موثر است.

شما می توانید با رعایت این اصول روانشناسی در طراحی سایت ، نظر کاربران را به سایت خود جلب نمایید و تا حد زیادی به موفقیت دست یابید.




تاثیر علم روانشناسی در طراحی سایت
نوشته شده در دو شنبه 27 دی 1395
بازدید : 89
نویسنده : طراح

یکی از علومی که در طراحی سایت کاربردی می باشد، علم روانشناسی است. در واقع یکی از جنبه های اصلی و مهم در طراحی سایت که می تواند در جلب نظر کاربر موثر باشد، جنبه بصری و ظاهر سایت است. برای طراحی ظاهر سایت شما می توانید از علم روانشناسی کمک بگیرید. در این مقاله از شرکت طراحی سایت مبنا قصد داریم نکات روانشناسی در طراحی سایت را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم. در طراحی وب سایت خود نکات روانشناسی زیر را که بر روی کاربر اثر می گذارد را رعایت نمایید.

توانایی جلب اعتماد کاربر

شما با رعایت اصول روانشناسی ساده، می توانید اعتماد کاربران خود را جلب نمایید. برای این منظور تنها کافی است در طراحی سایت خود از مواردی همچون لوگو ، سربرگ و رنگ سازمانی ، هدایت راحت بین صفحات وب سایت ، صفحه تماس با ما با اطلاعات دقیق تماس با شرکت، ارائه گواهینامه ها و افتخارات سازمان، عناوین روشن و واضح و همچنین دسترسی آسان به صفحات درباره ما و تماس با ما استفاده نمایید. علاوه بر این یکی دیگر از فاکتورهایی که از نظر روانشناسی می تواند بر اعتماد کاربران به سایت شما اثر بگذارد، بخش مشتریان ما است. در این بخش کاربر می تواند با مشتریان شما آشنا شود و به راحتی به تحقیق در مورد شرکت شما بپردازد. همین امر اعتماد کاربران را به شما جلب خواهد کرد.

برندینگ

عامل روانشناسی دیگر در طراحی سایت ، بحث ساخت نام تجاری و برندینگ است. ثبات، عاملی موثر و پر اهمیت در ماندگاری برند شما در ذهن ها است. در واقع رنگ لوگو و استفاده از آن در بخش های مختلف طراحی سایت نظیر آیکون ها و لینک ها امری مهم است. و در طراحی گرافیکی سایت نیز باید از رنگ هایی استفاده شود که با هم همخوانی داشته باشند. به منظور یادآوری برند و تثبیت آن در ذهن کاربران باید از لوگو در بخش های مختلف سایت همچون هدر ، صفحات تماس با ما و درباره شرکت استفاده نمایید. این امر در بازاریابی دیجیتال تایید شده است.

استفاده از تصاویر با مفهوم مرتبط

در طراحی سایت خود برای معرفی بخش های مختلف به ویژه محصولات از تصاویر استفاده نمایید. توصیه می شود برای این منظور از تصاویر ایرانی استفاده نمایید زیرا از نظر روانشناسی می تواند اعتماد کاربر را جلب نماید. علاوه بر این در تصاویر استفاده شده، لوگو خود را نیز به صورت ضمنی ثبت نمایید. این روشی دیگر برای تثبیت برند شما می باشد.

روانشناسی رنگ ها

استفاده از رنگ ها باید با موضوع سایت همخوانی داشته باشند. در واقع روانشناسی رنگ ها می تواند در رضایت کاربر و جلب توجه آنها تاثیر به سزایی داشته باشد. برای مثال برای طراحی یک سایت صنعتی باید از رنگ های صنعتی استفاده شود. در مقالات بعدی حتما در مورد روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت به صورت مفصل توضیح خواهیم داد.

محتوای مفید

کاربران به دنبال محتوای مرتبط و مفید هستند. استفاده از محتوای بکر و کاربردی نه تنها از نظر روانشناسی بر روی کاربر تاثیر مثبت دارد، بلکه برای سئو و بهینه سازی سایت نیز بسیار موثر است.

شما می توانید با رعایت این اصول روانشناسی در طراحی سایت ، نظر کاربران را به سایت خود جلب نمایید و تا حد زیادی به موفقیت دست یابید.




اشتباهات رایج در لینکدین
نوشته شده در شنبه 18 دی 1395
بازدید : 55
نویسنده : طراح

حال در این مقاله از طراحی سایت می خواهیم به شما اشتباهات رایجی که کاربران در شبکه اجتماعی لینکدین انجام می دهند را به شما تذکر دهیم و شما را به سمت استفاده بهتر از لینکدین سوق دهیم.

لینکدین (LinkedIn) یک شبکه اجتماعی می باشد که پایه اساس آن برای برقراری ارتباط با شرکای تجاری می باشد.

در این شبکه اجتماعی ( لینکدین )  ما باید فقط به معرفی تجارت خود بپردازیم و در این شبکه از گذاشتن مطالب شخصی خودداری نماییم.

حال در این مقاله می خواهیم به شما اشتباهات رایجی که کاربران در شبکه اجتماعی لینکدین انجام می دهند را به شما تذکر دهیم و شما را به سمت استفاده بهتر از لینکدین سوق دهیم.

اشتباه اول: پروفایل های ناقص و گنگ

اگر شما اطلاعات پروفایل خود را در لینکدین به صورت ناقص و مبهم پر نمایید، به کسانی که قصد همکاری با شما را دارند این نکته را تذکر می دهید که انسان بی دقتی هستید! پس سعی نمایید مطالب را در مورد کار خود به طور کامل و واضح توضیح دهید.

اشتباه دوم: قرار دادن عکس نا مناسب

اگر می خواهید یک عکس برای پروفایل خود در لینکدین قرار دهید، بهتر است در یک لباس رسمی و اداری عکسی تهیه نمایید و آن را بر روی پروفایل لینکدین خود قرار دهید. ضمنا عکسی که مربوط به کار شما و لگوی کار و تجارت شما نیز می تواند عکس مناسبی برای پروفایل لینکدین شما باشد.

اشتباه سوم: ارتباط سریع تجاری بعد از لینک شدن با شخص دیگر ( دوستان در لینکدین )

این یک نکته مهم در تجارت می باشد که ابتدا سعی کنید ارتباط قوی با مشتریان و همکاران برقرار نمایید و سپس به آنها پیشنهادات همکاری خود را اعلام نمایید.

اشتباه چهارم: درج اطلاعات غلط و دروغ

هرگز قصد بزرگنمایی زیاد و استفاده از تبلیغات غلط را برای کار خود در لینکدین نداشته باشید. زیرا با توجه به گستردگی ارتباطات در شبکه های اجتماعی، خیلی زود دروغ شما و بزرگنمایی شما بر ملا خواهد شد.

اشتباه پنجم: تجاربیات و سابقه کاری خود را حتما درج نمایید.

بسیاری از کاربران در لیندکین بخش تجربیات و سابقه کاری خود را خای می گذارند و این یک اشتباه بزرگ می باشد. زیرا درج تجربیات و سابقه کاری می تواند باعث اعتماد بیشتر به شما و کسب و کارتان شود.

اشتباه ششم: اطلاعات را با تاخیر زیاد بر روی پروفایل قرار ندهید.

بروزرسانی مطالب پروفایل و درج مطلب جدید با فاصله زمانی کم می تواند پویا بودن کار شما را نشان دهد و افراد بیشتری میل به همکاری با شما خواهد داشت. زیرا از شما حرکت و جنب و جوشی را که، نشان از تلاش شماست به آنها انتقال می دهد.

اشتباه هفتم: ارسال پست های فراوان

البته نکته قبل را زیاد تکرار کردن می تواند اشتباه بزرگی باشد. زیرا ارسال بیش از یک پست در هر روز نیز می تواند باعث آزار سایر دوستان باشد.

اشتباه هشتم: تمام درخواست ها را بی درنگ پاسخ مثبت ندهید.

بهترین کار برای قبول درخواست های دوستی کمی تامل و تحقیق در مورد شخص ناشناس می باشد. زیرا ممکن است در روزهای آینده باعث آزار و حتی ضد تبلیغ علیه شما شود.

اشتباه نهم: ارسال هرزنامه

سعی کنید هرگز برای کسانی که زیاد با انها ارتباط ندارید از طریق لینکدین اطلاعات ارسال ننمایید زیرا بدون خوانده شدن ممکن است پاک شود و لینکدین شما را به عنوان یک هرزنامه در نظر بگیرد.

اشتباه دهم: ارسال نظرات و پست های منفی و ضد انسانیت

همیشه به خاطر داشته باشید شخصیت خود را با درج مطلبی ناخوشایند زیر سوال نبرده و با مطالبی که باعث بی احترامی به شخصی خاص و یا نژادی خاص می باشد باعث ناراحتی آنها نشوید.

اشتباه یازدهم: خودخواهی

خودخواهی را کنار گذاشته و همیشه انتظار نداشته باشید فقط مطالب شما خوانده شود و پاسخ داده شود، سعی کنید به مطالب دوستان خود نیز حتما پاسخ داده و برای آنها نیز نظر بگذارید.

اشتباه دوازدهم: لینک ندادن به سایت شرکت

با قرار دادن لینک سایت شرکت ضمن کسب اعتبار برای سایت شرکت، معرفی بهتری برای کار خود در لینکدین انجام داده ایم.

اشتباه سیزدهم: فرض اینکه لینکدین نیز مانند فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی می باشد، اشتباه بسیار بزرگ می باشد.

هرگز شبکه اجتماعی لینکدین را با سایر شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک ، اینستاگرام و... اشتباه نگیرید و از درج عکس های شخصی و گردشی و مطالبی که در زمینه روابط عاطفی می باشند در این شبکه خوددراری نمایید. زیرا لینکدین بر پایه روابط تجاری بنا شده است و هدف آن درج اطلاعات تجاری می باشد.

نتیجه مقاله اشتباهات لینکدین:

لینکدین جایی برای ارتباط با همکاران و شرکای تجاری بیشتر می باشد و برای رسیدن به بازاریابی اینترنتی و داشتن مشتریان بیشتر و همچنین افزایش فروش! پس هرگز آن را با سایر شبکه های اجتماعی اشتباه نگیرید.




اشتباهات رایج در لینکدین
نوشته شده در شنبه 18 دی 1395
بازدید : 68
نویسنده : طراح

حال در این مقاله از طراحی سایت می خواهیم به شما اشتباهات رایجی که کاربران در شبکه اجتماعی لینکدین انجام می دهند را به شما تذکر دهیم و شما را به سمت استفاده بهتر از لینکدین سوق دهیم.

لینکدین (LinkedIn) یک شبکه اجتماعی می باشد که پایه اساس آن برای برقراری ارتباط با شرکای تجاری می باشد.

در این شبکه اجتماعی ( لینکدین )  ما باید فقط به معرفی تجارت خود بپردازیم و در این شبکه از گذاشتن مطالب شخصی خودداری نماییم.

حال در این مقاله می خواهیم به شما اشتباهات رایجی که کاربران در شبکه اجتماعی لینکدین انجام می دهند را به شما تذکر دهیم و شما را به سمت استفاده بهتر از لینکدین سوق دهیم.

اشتباه اول: پروفایل های ناقص و گنگ

اگر شما اطلاعات پروفایل خود را در لینکدین به صورت ناقص و مبهم پر نمایید، به کسانی که قصد همکاری با شما را دارند این نکته را تذکر می دهید که انسان بی دقتی هستید! پس سعی نمایید مطالب را در مورد کار خود به طور کامل و واضح توضیح دهید.

اشتباه دوم: قرار دادن عکس نا مناسب

اگر می خواهید یک عکس برای پروفایل خود در لینکدین قرار دهید، بهتر است در یک لباس رسمی و اداری عکسی تهیه نمایید و آن را بر روی پروفایل لینکدین خود قرار دهید. ضمنا عکسی که مربوط به کار شما و لگوی کار و تجارت شما نیز می تواند عکس مناسبی برای پروفایل لینکدین شما باشد.

اشتباه سوم: ارتباط سریع تجاری بعد از لینک شدن با شخص دیگر ( دوستان در لینکدین )

این یک نکته مهم در تجارت می باشد که ابتدا سعی کنید ارتباط قوی با مشتریان و همکاران برقرار نمایید و سپس به آنها پیشنهادات همکاری خود را اعلام نمایید.

اشتباه چهارم: درج اطلاعات غلط و دروغ

هرگز قصد بزرگنمایی زیاد و استفاده از تبلیغات غلط را برای کار خود در لینکدین نداشته باشید. زیرا با توجه به گستردگی ارتباطات در شبکه های اجتماعی، خیلی زود دروغ شما و بزرگنمایی شما بر ملا خواهد شد.

اشتباه پنجم: تجاربیات و سابقه کاری خود را حتما درج نمایید.

بسیاری از کاربران در لیندکین بخش تجربیات و سابقه کاری خود را خای می گذارند و این یک اشتباه بزرگ می باشد. زیرا درج تجربیات و سابقه کاری می تواند باعث اعتماد بیشتر به شما و کسب و کارتان شود.

اشتباه ششم: اطلاعات را با تاخیر زیاد بر روی پروفایل قرار ندهید.

بروزرسانی مطالب پروفایل و درج مطلب جدید با فاصله زمانی کم می تواند پویا بودن کار شما را نشان دهد و افراد بیشتری میل به همکاری با شما خواهد داشت. زیرا از شما حرکت و جنب و جوشی را که، نشان از تلاش شماست به آنها انتقال می دهد.

اشتباه هفتم: ارسال پست های فراوان

البته نکته قبل را زیاد تکرار کردن می تواند اشتباه بزرگی باشد. زیرا ارسال بیش از یک پست در هر روز نیز می تواند باعث آزار سایر دوستان باشد.

اشتباه هشتم: تمام درخواست ها را بی درنگ پاسخ مثبت ندهید.

بهترین کار برای قبول درخواست های دوستی کمی تامل و تحقیق در مورد شخص ناشناس می باشد. زیرا ممکن است در روزهای آینده باعث آزار و حتی ضد تبلیغ علیه شما شود.

اشتباه نهم: ارسال هرزنامه

سعی کنید هرگز برای کسانی که زیاد با انها ارتباط ندارید از طریق لینکدین اطلاعات ارسال ننمایید زیرا بدون خوانده شدن ممکن است پاک شود و لینکدین شما را به عنوان یک هرزنامه در نظر بگیرد.

اشتباه دهم: ارسال نظرات و پست های منفی و ضد انسانیت

همیشه به خاطر داشته باشید شخصیت خود را با درج مطلبی ناخوشایند زیر سوال نبرده و با مطالبی که باعث بی احترامی به شخصی خاص و یا نژادی خاص می باشد باعث ناراحتی آنها نشوید.

اشتباه یازدهم: خودخواهی

خودخواهی را کنار گذاشته و همیشه انتظار نداشته باشید فقط مطالب شما خوانده شود و پاسخ داده شود، سعی کنید به مطالب دوستان خود نیز حتما پاسخ داده و برای آنها نیز نظر بگذارید.

اشتباه دوازدهم: لینک ندادن به سایت شرکت

با قرار دادن لینک سایت شرکت ضمن کسب اعتبار برای سایت شرکت، معرفی بهتری برای کار خود در لینکدین انجام داده ایم.

اشتباه سیزدهم: فرض اینکه لینکدین نیز مانند فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی می باشد، اشتباه بسیار بزرگ می باشد.

هرگز شبکه اجتماعی لینکدین را با سایر شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک ، اینستاگرام و... اشتباه نگیرید و از درج عکس های شخصی و گردشی و مطالبی که در زمینه روابط عاطفی می باشند در این شبکه خوددراری نمایید. زیرا لینکدین بر پایه روابط تجاری بنا شده است و هدف آن درج اطلاعات تجاری می باشد.

نتیجه مقاله اشتباهات لینکدین:

لینکدین جایی برای ارتباط با همکاران و شرکای تجاری بیشتر می باشد و برای رسیدن به بازاریابی اینترنتی و داشتن مشتریان بیشتر و همچنین افزایش فروش! پس هرگز آن را با سایر شبکه های اجتماعی اشتباه نگیرید.




چک لیست سئو
نوشته شده در دو شنبه 6 دی 1395
بازدید : 33
نویسنده : طراح

در این بخش از سری آموزش های شرکت طراحی سایت مبنا راهنمایی نهایی برای بهینه سازی وب سایت را به شما آموزش میدهیم. در این آموزش شما خواهید آموخت که چگونه یک وب سایت با کارایی بالا و رتبه ای مناسب در نتایج جست و جو برای خود بسازید و به یک استراتژی برای موفقیت در بهینه سازی وب سایت خود دست یابید.

هدف از بهینه سازی برای موتور های جست و جو این است که ربات ها و عنکبوت های موتور های جست و جو نه تنها سایت و صفحات شما را شناسایی  کنند  بلکه  به طور ویژه ای آنها را بررسی و مقایسه نمایند  تا  آنها  را  در بالاترین نتیجه در فهرست پیشنهادات جست و جوی خود قرار دهد. فرایند بهینه سازی برای موتور های جست و جو یه فرایند یکباره نیست و باید به طور مداوم تعمیر ، نگهداری ، تنظیم و تغییر داده شود.

در زیر یک فرایند 4 مرحله ای برای شما عنوان شده است که با استفاده از آن می توانید یک استراتژی مناسب برای بهبود جایگاه طراحی سایت خود در لیست موتور های جست و جو داشته باشید.          

 مرحله اول: تجزیه و تحلیل بازار هدف کسب و کار

تجزیه و تحلیل وب سایت: تجزیه و تحلیل مجموعه متا ها و کلمات کلیدی،  محتوا و رتبه بندی سایت،  به عنوان مثال نسبت متن به کد در یک صفحه از وب سایت شما چقدر است؟

تحلیل رقابتی: بررسی کلمات کلیدی محتوا و رتبه بندی سایت رقبا برای تعیین یک استراتژی موفق،  برای این منظور 5 نتیجه برتر موتور های جست و جو را برای هدف گذاری انتخاب میکنیم برای این منظور از ابزار های مختلفی میتوان استفاده نمود.

تعیین کلمات کلیدی اولیه: کلماتی که مشتریان هدف شما بیشترین سرچ را در آن زمینه دارند را بیابید و سپس سعی کنید سایت خود را در این کلمات در رتبه بهتری قرار دهید.

مرحله دوم : پیدا کردن کلید واژه اصلی و گسترش آنها

 پس از تعیین کلمات اولیه یک لیست هدفمند از کلمات کلیدی و عبارات را برای خود تهیه کنید. کلماتی را برای خود مشخص کنید و میزان سرچ شدن آنها توسط کاربران و همچنین میزان رقابتی که در بر سر به دست آوردن بهترین رتبه در این کلمات هست را بیابید کلمات را اولیت بندی کنید و آنها را گسترس دهید و از املای غلط هم در آنها استفاده کنید به این دلیل که کاربران گاها در سرچ های خود از غلط های املایی نیز استفاده میکنند .

 شما باید ارزیابی از رتبه ای که مایل به تصاحب آن هستید داشته باشید: با ایجاد یک فایل اکسل این روند بسیار آسان خواهد بود  بررسی های خود را شروع کنید و همزمان که بر روی کلمات خود کار می کنید میزان رشد سایت خود را نیز به صورت روزانه در اکسل وارد کنید پس از 30 الی 45 روز شاهد تغییراتی در رتبه وب سایت خود خواهید بود. برخی از کسانی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند می گویند که رتبه بندی تاثیری در جذب کاربر ندارد شاید این امر درست باشد ولی باید در نظر داشته باشید که در حال حاضر بیشترین ورودی های تمامی وب سایت ها از طریق جست و جوی موتور های جستوگر می باشد و چنانچه شما بالاترین رتبه را در بین وب سایت ها کسب کرده باشید شانس این را دارید که بیشترین تعداد بازدید کننده را نیز از آن خود کنید.

اهداف خود را مشخص کنید:   زمانی که اهداف خود را مشخص کنید میزان موفقیت شما  در رسیدن به آن هدف کاملا مشخص خواهد شد. به طور مثال هدف شما افزایش بازدید سایت خود از روزی 100 نفر به 200 نفر است در مدت یک ماه است و یا ممکن است درصد کلیک به ازای نمایش خود را از 1 درصد به 2 درصد ارتقا دهید.

مرحله سوم: بهینه سازی محتوا و ارسال مقاله

انتخاب عنوان درست برای صفحه: بهتر است در عنوان های طراحی سایت خود از کلمات کلیدی مد نظر استفاده نمایید.

استفاده درست از متا تگ ها: برچسب ها و توضیحات متا در طراحی سایت میتواند به تاثیر گذاری بیشتر بر روی جست و جو کننده کمک نماید تا بر روی لینک شما کلیک نماید ولی این امر در رتبه بندی وب سایت شما تاثیری نخواهد گذاشت.

استفاده درست از کلمات کلیدی در متن: کلمات کلیدی که در سایت خود از آنها استفاده می کنید در کد نویسی و محتوای سایت شما به خوبی به کار برده شوند. به یاد داشته باشید که در هر صفحه از محتوای شما باید بین 1 تا 3 کلمه کلیدی قید شده باشد.  دقت داشته باشید که کلمات کلیدی خود را طوری در متن محتوا به کار ببرید که طبیعی به نظر برسند. در گذشته مناسب ترین محتوا، محتوایی بود که بین 100 تا 300 کلمه در آن به کار رفته شده بود امروزه بهترین محتوا،  محتوایی است که بین 400 تا 800 کلمه در آن به کار رفته باشد.

نقشه سایت خود را برای گوگل مشخص کنید:  این نقشه را برای صفحه اصلی طراحی سایت خود ترسیم نمایید. ابتدا کد نویسی html  سایت خود را کامل نمایید سپس نقشه سایت خود را که با فرمت xml است را از طریق وب مستر سایت خود برای گوگل ارسال نمایید.

سایت خود را در دایرکتوری ها ثبت کنید ( استفاده محدود ): بهتر است برای اینکه گوگل سایت شما را بهتر و سریع تر شناسایی کند شما خود اقدام به ثبت دستی آن در دایرکتوری ها نمایید به همین منظور شما باید لینک سایت خود را به یاهو( دارای هزینه) بیزنس( دارای هزینه) و دی موز( رایگان) ارسال کنید. برخی از افراد از قابلیت گوگل ادسنس استفاده میکنند. مجموع این کار ها به شما کمک میکند تا صفحات سایت شما سریعتر توسط موتور های جست و جو دیده و شناسایی شوند.

مرحله چهارم: تست مداوم و اندازه گیری

بهتر است برای اینکه به اثر بخشی استراتژی که در پیش گرفته اید پی ببرید به طور مداوم پیشرفت خود را در لیست پیشنهاد شده ی موتور های جست و جو چک نمایید. شما میتوانید به عنوان مثال عملکرد کلید واژه های خود را ارزیابی کنید و تغییرات آنرا در اکسل ثبت نمایید.

نگهداری:  چنانچه در حین اجرایی کردن استراتژی خود به آن توجه کافی نداشته باشید ممکن است پیشرفت شما متوقف و یا کاهش یابد. شما همچنین باید به لینک های ورودی و خروجی خود توجه داشته باشید و مطمئن باشید که آنها در زمینه فعالیت سایت شما هستند. شما میتوانید با طراحی سایت تمامی مراحل گفته شده در بالا را شروع نمایید شرکت طراحی سایت مبنا در این راه پشتیبان شما خواهد بود.




چک لیست سئو
نوشته شده در دو شنبه 6 دی 1395
بازدید : 31
نویسنده : طراح

در این بخش از سری آموزش های شرکت طراحی سایت مبنا راهنمایی نهایی برای بهینه سازی وب سایت را به شما آموزش میدهیم. در این آموزش شما خواهید آموخت که چگونه یک وب سایت با کارایی بالا و رتبه ای مناسب در نتایج جست و جو برای خود بسازید و به یک استراتژی برای موفقیت در بهینه سازی وب سایت خود دست یابید.

هدف از بهینه سازی برای موتور های جست و جو این است که ربات ها و عنکبوت های موتور های جست و جو نه تنها سایت و صفحات شما را شناسایی  کنند  بلکه  به طور ویژه ای آنها را بررسی و مقایسه نمایند  تا  آنها  را  در بالاترین نتیجه در فهرست پیشنهادات جست و جوی خود قرار دهد. فرایند بهینه سازی برای موتور های جست و جو یه فرایند یکباره نیست و باید به طور مداوم تعمیر ، نگهداری ، تنظیم و تغییر داده شود.

در زیر یک فرایند 4 مرحله ای برای شما عنوان شده است که با استفاده از آن می توانید یک استراتژی مناسب برای بهبود جایگاه طراحی سایت خود در لیست موتور های جست و جو داشته باشید.          

 مرحله اول: تجزیه و تحلیل بازار هدف کسب و کار

تجزیه و تحلیل وب سایت: تجزیه و تحلیل مجموعه متا ها و کلمات کلیدی،  محتوا و رتبه بندی سایت،  به عنوان مثال نسبت متن به کد در یک صفحه از وب سایت شما چقدر است؟

تحلیل رقابتی: بررسی کلمات کلیدی محتوا و رتبه بندی سایت رقبا برای تعیین یک استراتژی موفق،  برای این منظور 5 نتیجه برتر موتور های جست و جو را برای هدف گذاری انتخاب میکنیم برای این منظور از ابزار های مختلفی میتوان استفاده نمود.

تعیین کلمات کلیدی اولیه: کلماتی که مشتریان هدف شما بیشترین سرچ را در آن زمینه دارند را بیابید و سپس سعی کنید سایت خود را در این کلمات در رتبه بهتری قرار دهید.

مرحله دوم : پیدا کردن کلید واژه اصلی و گسترش آنها

 پس از تعیین کلمات اولیه یک لیست هدفمند از کلمات کلیدی و عبارات را برای خود تهیه کنید. کلماتی را برای خود مشخص کنید و میزان سرچ شدن آنها توسط کاربران و همچنین میزان رقابتی که در بر سر به دست آوردن بهترین رتبه در این کلمات هست را بیابید کلمات را اولیت بندی کنید و آنها را گسترس دهید و از املای غلط هم در آنها استفاده کنید به این دلیل که کاربران گاها در سرچ های خود از غلط های املایی نیز استفاده میکنند .

 شما باید ارزیابی از رتبه ای که مایل به تصاحب آن هستید داشته باشید: با ایجاد یک فایل اکسل این روند بسیار آسان خواهد بود  بررسی های خود را شروع کنید و همزمان که بر روی کلمات خود کار می کنید میزان رشد سایت خود را نیز به صورت روزانه در اکسل وارد کنید پس از 30 الی 45 روز شاهد تغییراتی در رتبه وب سایت خود خواهید بود. برخی از کسانی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند می گویند که رتبه بندی تاثیری در جذب کاربر ندارد شاید این امر درست باشد ولی باید در نظر داشته باشید که در حال حاضر بیشترین ورودی های تمامی وب سایت ها از طریق جست و جوی موتور های جستوگر می باشد و چنانچه شما بالاترین رتبه را در بین وب سایت ها کسب کرده باشید شانس این را دارید که بیشترین تعداد بازدید کننده را نیز از آن خود کنید.

اهداف خود را مشخص کنید:   زمانی که اهداف خود را مشخص کنید میزان موفقیت شما  در رسیدن به آن هدف کاملا مشخص خواهد شد. به طور مثال هدف شما افزایش بازدید سایت خود از روزی 100 نفر به 200 نفر است در مدت یک ماه است و یا ممکن است درصد کلیک به ازای نمایش خود را از 1 درصد به 2 درصد ارتقا دهید.

مرحله سوم: بهینه سازی محتوا و ارسال مقاله

انتخاب عنوان درست برای صفحه: بهتر است در عنوان های طراحی سایت خود از کلمات کلیدی مد نظر استفاده نمایید.

استفاده درست از متا تگ ها: برچسب ها و توضیحات متا در طراحی سایت میتواند به تاثیر گذاری بیشتر بر روی جست و جو کننده کمک نماید تا بر روی لینک شما کلیک نماید ولی این امر در رتبه بندی وب سایت شما تاثیری نخواهد گذاشت.

استفاده درست از کلمات کلیدی در متن: کلمات کلیدی که در سایت خود از آنها استفاده می کنید در کد نویسی و محتوای سایت شما به خوبی به کار برده شوند. به یاد داشته باشید که در هر صفحه از محتوای شما باید بین 1 تا 3 کلمه کلیدی قید شده باشد.  دقت داشته باشید که کلمات کلیدی خود را طوری در متن محتوا به کار ببرید که طبیعی به نظر برسند. در گذشته مناسب ترین محتوا، محتوایی بود که بین 100 تا 300 کلمه در آن به کار رفته شده بود امروزه بهترین محتوا،  محتوایی است که بین 400 تا 800 کلمه در آن به کار رفته باشد.

نقشه سایت خود را برای گوگل مشخص کنید:  این نقشه را برای صفحه اصلی طراحی سایت خود ترسیم نمایید. ابتدا کد نویسی html  سایت خود را کامل نمایید سپس نقشه سایت خود را که با فرمت xml است را از طریق وب مستر سایت خود برای گوگل ارسال نمایید.

سایت خود را در دایرکتوری ها ثبت کنید ( استفاده محدود ): بهتر است برای اینکه گوگل سایت شما را بهتر و سریع تر شناسایی کند شما خود اقدام به ثبت دستی آن در دایرکتوری ها نمایید به همین منظور شما باید لینک سایت خود را به یاهو( دارای هزینه) بیزنس( دارای هزینه) و دی موز( رایگان) ارسال کنید. برخی از افراد از قابلیت گوگل ادسنس استفاده میکنند. مجموع این کار ها به شما کمک میکند تا صفحات سایت شما سریعتر توسط موتور های جست و جو دیده و شناسایی شوند.

مرحله چهارم: تست مداوم و اندازه گیری

بهتر است برای اینکه به اثر بخشی استراتژی که در پیش گرفته اید پی ببرید به طور مداوم پیشرفت خود را در لیست پیشنهاد شده ی موتور های جست و جو چک نمایید. شما میتوانید به عنوان مثال عملکرد کلید واژه های خود را ارزیابی کنید و تغییرات آنرا در اکسل ثبت نمایید.

نگهداری:  چنانچه در حین اجرایی کردن استراتژی خود به آن توجه کافی نداشته باشید ممکن است پیشرفت شما متوقف و یا کاهش یابد. شما همچنین باید به لینک های ورودی و خروجی خود توجه داشته باشید و مطمئن باشید که آنها در زمینه فعالیت سایت شما هستند. شما میتوانید با طراحی سایت تمامی مراحل گفته شده در بالا را شروع نمایید شرکت طراحی سایت مبنا در این راه پشتیبان شما خواهد بود.




آموزش اساس سئو برای مبتدیان
نوشته شده در سه شنبه 23 آذر 1395
بازدید : 37
نویسنده : طراح

تعاریفی که در سایر بخش های آموزش سئو و طراحی سایت عنوان شد ممکن است برای مبتدیان کمی پیچیده باشد با شرکت طراحی سایت مبنا همراه باشید تا توضیح ساده تری از سئو به شما ارائه دهیم. به عبارت ساده تر بهینه سازی برای موتور های جستو جو یک راه برای بهبود وب سایت است به طوری که آنرا به جایگاه بالاتری در نتایج پیشنهادی موتور های جست و جو مثل گوگل ، یاهو و بینگ هدایت کند. وقتی که شما و یا هر کاربر دیگر در گوگل جست و جویی انجام میدهید نتایجی را به شما نشان میدهد که حاصل کارکرد بالغ بر 200 الگوریتم و فاکتور های پیچیده ی آن است. این الگوریتم ها با توجه به فاکتور هایی که مد نظر دارند تشخیص میدهند که یک سایت باید در چه رتبه ای قرار گیرد. به همین دلیل است که شما از سایت هایی که برای موتور های جست و جو بهینه شده اند بیشتر استفاده میکنید.

مراحل اصلی سئو یک سایت چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد سئو یک روند ثابت و استاتیک نیست بلکه مجموعه از چهارچوب ها و قوانین است. برای سادگی درک اصول سئو میتوان آنرا به دو بخش زیر تقسیم کرد.

سئو داخلی: مجموعه قوانینی که بیشتر مربوط به محتوا ، نحوه نگارش و ماهیت کلی سایت و به طور کلی اصول رعایت شده در طراحی سایت شما اشاره میکند

سئو خارجی: مجموعه روش هایی است که شما میتوانید به وسیله آنها سایت خود را در اینترنت ترویج دهید و در نتایج موتور های جست وجو رتبه بهتری کسب نمایید.

مقدمه ای از سئو برای مبتدیان

سئو داخلی:

با یک سرچ کوچک میتوانید به 15 قانون مهم برای سئو سایت پی ببرید . این راه حل های ساده میتوانند باعث افزایش بازدید سایت شما شوند و در مقابل آن سایت شما دارای اعتبار شود. علاوه بر آن ساختار یک سایت برای سئو بسیار مهم است  شما میتوانید با استفاده از اهمیت ساختار طراحی سایت برای بهینه سازی، در مورد اجزای ضروری یک وب سایت آشنا شوید. چنانچه شما بتوانید مراحل فوق را انجام دهید، میتوایند اعتماد موتور های جست و جو را کسب نمایید

سئو خارجی سایت:

علاوه بر این تغییراتی که در سئو داخلی سایت می توانید اعمال کنید تا رتبه بهتری در سرچ ها پیدا کنید، راه های دیگری نیز وجود دارد تا بتوانید رتبه سایت خود را بهبود ببخشید این تکنیک ها مربوط به سئو خارجی سایت شما می باشد . سئو خارجی سایت به طور کلی به عنوان ساختمان لینک شناخته می شود اما ما در شرکت طراحی سایت مبنا ترجیح میدهیم که سایت  های  خود را از یک راه مناسب که شامل روش ها و تکنیک های ساخت لینک است در لیست پیشنهادات موتور های جست و جو بالا بیاوریم.

به طور کلی میتوان اینگونه برداشت کرد که موتور های جست و جو در تلاش هستند تا صفحات مهم وب سایت ها را شناسایی و به کاربرانی که روزانه از موتور های جست و جو برای سرچ های خود کمک میگیرند نشان دهند یکی از عوامل برای تعیین موقعیت یک صفحه از وب سایت تعداد لینکی است که از سایر وب سایت ها به آن سایت فرستاده شده است.

لینک هایی که از سایت های دیگر میگیرید سیگنالی به موتور های جست و جو ارسال می کنند که نشان دهنده ی اعتماد آن سایت ها به سایت شماست. این لینکها در صورت مثبت بودن تاثیر، میتوانند بر افزایش رتبه شما تاثیرگذار باشند.

برای دریافت لینک های بیشتر چه کاری میتوانید انجام دهید؟

این سوال بسیار خوبی است و ما در شرکت طراحی سایت مبنا مطمئن هستیم چنانچه شما پیرامون این مسئله در اینترنت جست و جو کنید پاسخ های مختلفی را در سایت های مختلف دریافت خواهید کرد. این دقیقا همان چیزی است که شما باید آنرا فراموش کنید. و تمرکز خود را تنها بر روی ایجاد محتوای خوب و با کیفیت قرار دهید.

محتوای خوبی که از جانب شما منتشر می شود میتواند برای شما لینک جذب نماید که نتیجه آن جذب ترافیک است. چنانچه شما با استفاده از خرید لینک و یا راه های آسانی مانند ارسال پست مهمان برای کسب لینک بپردازید ممکن است موفقیتی کسب کنید اما موقتی خواهد بود پس مطمئن باشید که وب سایت شما از لیست صفحات گوگل در آپدیت بعدی آن ناپدید خواهد شد.




آموزش اساس سئو برای مبتدیان
نوشته شده در سه شنبه 23 آذر 1395
بازدید : 52
نویسنده : طراح

تعاریفی که در سایر بخش های آموزش سئو و طراحی سایت عنوان شد ممکن است برای مبتدیان کمی پیچیده باشد با شرکت طراحی سایت مبنا همراه باشید تا توضیح ساده تری از سئو به شما ارائه دهیم. به عبارت ساده تر بهینه سازی برای موتور های جستو جو یک راه برای بهبود وب سایت است به طوری که آنرا به جایگاه بالاتری در نتایج پیشنهادی موتور های جست و جو مثل گوگل ، یاهو و بینگ هدایت کند. وقتی که شما و یا هر کاربر دیگر در گوگل جست و جویی انجام میدهید نتایجی را به شما نشان میدهد که حاصل کارکرد بالغ بر 200 الگوریتم و فاکتور های پیچیده ی آن است. این الگوریتم ها با توجه به فاکتور هایی که مد نظر دارند تشخیص میدهند که یک سایت باید در چه رتبه ای قرار گیرد. به همین دلیل است که شما از سایت هایی که برای موتور های جست و جو بهینه شده اند بیشتر استفاده میکنید.

مراحل اصلی سئو یک سایت چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد سئو یک روند ثابت و استاتیک نیست بلکه مجموعه از چهارچوب ها و قوانین است. برای سادگی درک اصول سئو میتوان آنرا به دو بخش زیر تقسیم کرد.

سئو داخلی: مجموعه قوانینی که بیشتر مربوط به محتوا ، نحوه نگارش و ماهیت کلی سایت و به طور کلی اصول رعایت شده در طراحی سایت شما اشاره میکند

سئو خارجی: مجموعه روش هایی است که شما میتوانید به وسیله آنها سایت خود را در اینترنت ترویج دهید و در نتایج موتور های جست وجو رتبه بهتری کسب نمایید.

مقدمه ای از سئو برای مبتدیان

سئو داخلی:

با یک سرچ کوچک میتوانید به 15 قانون مهم برای سئو سایت پی ببرید . این راه حل های ساده میتوانند باعث افزایش بازدید سایت شما شوند و در مقابل آن سایت شما دارای اعتبار شود. علاوه بر آن ساختار یک سایت برای سئو بسیار مهم است  شما میتوانید با استفاده از اهمیت ساختار طراحی سایت برای بهینه سازی، در مورد اجزای ضروری یک وب سایت آشنا شوید. چنانچه شما بتوانید مراحل فوق را انجام دهید، میتوایند اعتماد موتور های جست و جو را کسب نمایید

سئو خارجی سایت:

علاوه بر این تغییراتی که در سئو داخلی سایت می توانید اعمال کنید تا رتبه بهتری در سرچ ها پیدا کنید، راه های دیگری نیز وجود دارد تا بتوانید رتبه سایت خود را بهبود ببخشید این تکنیک ها مربوط به سئو خارجی سایت شما می باشد . سئو خارجی سایت به طور کلی به عنوان ساختمان لینک شناخته می شود اما ما در شرکت طراحی سایت مبنا ترجیح میدهیم که سایت  های  خود را از یک راه مناسب که شامل روش ها و تکنیک های ساخت لینک است در لیست پیشنهادات موتور های جست و جو بالا بیاوریم.

به طور کلی میتوان اینگونه برداشت کرد که موتور های جست و جو در تلاش هستند تا صفحات مهم وب سایت ها را شناسایی و به کاربرانی که روزانه از موتور های جست و جو برای سرچ های خود کمک میگیرند نشان دهند یکی از عوامل برای تعیین موقعیت یک صفحه از وب سایت تعداد لینکی است که از سایر وب سایت ها به آن سایت فرستاده شده است.

لینک هایی که از سایت های دیگر میگیرید سیگنالی به موتور های جست و جو ارسال می کنند که نشان دهنده ی اعتماد آن سایت ها به سایت شماست. این لینکها در صورت مثبت بودن تاثیر، میتوانند بر افزایش رتبه شما تاثیرگذار باشند.

برای دریافت لینک های بیشتر چه کاری میتوانید انجام دهید؟

این سوال بسیار خوبی است و ما در شرکت طراحی سایت مبنا مطمئن هستیم چنانچه شما پیرامون این مسئله در اینترنت جست و جو کنید پاسخ های مختلفی را در سایت های مختلف دریافت خواهید کرد. این دقیقا همان چیزی است که شما باید آنرا فراموش کنید. و تمرکز خود را تنها بر روی ایجاد محتوای خوب و با کیفیت قرار دهید.

محتوای خوبی که از جانب شما منتشر می شود میتواند برای شما لینک جذب نماید که نتیجه آن جذب ترافیک است. چنانچه شما با استفاده از خرید لینک و یا راه های آسانی مانند ارسال پست مهمان برای کسب لینک بپردازید ممکن است موفقیتی کسب کنید اما موقتی خواهد بود پس مطمئن باشید که وب سایت شما از لیست صفحات گوگل در آپدیت بعدی آن ناپدید خواهد شد.




روش های بهینه سازی سایت به صورت حرفه ای
نوشته شده در شنبه 15 آبان 1395
بازدید : 34
نویسنده : طراح

سئو و بهینه سازی سایت در واقع یک روند مداوم است که نیاز به زمان طولانی و تلاش فرآوان دارد. به طور کلی سئو از ابتدای طراحی سایت شروع می شود و تا بعد از آپلود سایت نیز همچنان ادامه دارد. در واقع اگر می خواهید سئو را به صورت حرفه ای انجام دهید، باید طراحی سایت را به صورت سئو بیس و بر پایه سئو انجام دهید.

در حالت کلی سئو پس از طراحی سایت شامل سه مرحله است که باید به ترتیب انجام شود:

  • تجزیه تحلیل سایت
  • گزینش کلمات کلیدی مناسب با نوع فعالیت سایت
  • ایجاد محتوای ایده آل و بکر

روش های سئو سایت به صورت حرفه ای

رعایت این نکات می تواند موجب بهبود سئو سایت شما شود. در تعریف جامع تر برای سئو و بهینه سازی سایت ابتدا باید سایت را مورد تجزیه تحلیل قرار دهید و مشکلات سایت را بررسی کنید. پس از اینکه نقاط قوت و ضعف وب سایت خود را بررسی کردید ، نوبت به انتخاب کلمه کلیدی مناسب می رسد. در این زمینه باید بر اساس جستجوی کاربران و در واقع نیاز مخاطب ، و همچنین با توجه به زمینه فعالیت ، پر سرچ ترین کلمات را به عنوان کلمات کلیدی خود انتخاب نمایید.

و در نهایت نیز به تولید محتوا بپردازید. تولید محتوا یکی از فاکتورهای اصلی و موثر در سئو و بهینه سازی سایت است. از قرار دادن محتوای کپی و غیر مرتبط در وب سایت خود خود داری نمایید. در واقع در طراحی سایت و پس از آن برای بهینه سازی سایت باید به گونه ای رفتار کنید که سایت شما با الگوریتم موتورهای جستجوی گوگل منطبق باشد. این امر موجب افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل خواهد شد.

همانطور که می دانید سئو از اهمیت بالایی برخوردار است. اهمیت سئو و بهینه سازی سایت در سال های اخیر چند برابر شده است. دلیل این امر نیز افزایش تعداد کاربران اینترنتی و همچنین تعداد وب سایت های رقیب است. با این وجود هر وب سایتی که در رتبه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل قرار گرفته باشد در این رقابت پیروز خواهد شد.




روش های بهینه سازی سایت به صورت حرفه ای
نوشته شده در شنبه 15 آبان 1395
بازدید : 49
نویسنده : طراح

سئو و بهینه سازی سایت در واقع یک روند مداوم است که نیاز به زمان طولانی و تلاش فرآوان دارد. به طور کلی سئو از ابتدای طراحی سایت شروع می شود و تا بعد از آپلود سایت نیز همچنان ادامه دارد. در واقع اگر می خواهید سئو را به صورت حرفه ای انجام دهید، باید طراحی سایت را به صورت سئو بیس و بر پایه سئو انجام دهید.

در حالت کلی سئو پس از طراحی سایت شامل سه مرحله است که باید به ترتیب انجام شود:

  • تجزیه تحلیل سایت
  • گزینش کلمات کلیدی مناسب با نوع فعالیت سایت
  • ایجاد محتوای ایده آل و بکر

روش های سئو سایت به صورت حرفه ای

رعایت این نکات می تواند موجب بهبود سئو سایت شما شود. در تعریف جامع تر برای سئو و بهینه سازی سایت ابتدا باید سایت را مورد تجزیه تحلیل قرار دهید و مشکلات سایت را بررسی کنید. پس از اینکه نقاط قوت و ضعف وب سایت خود را بررسی کردید ، نوبت به انتخاب کلمه کلیدی مناسب می رسد. در این زمینه باید بر اساس جستجوی کاربران و در واقع نیاز مخاطب ، و همچنین با توجه به زمینه فعالیت ، پر سرچ ترین کلمات را به عنوان کلمات کلیدی خود انتخاب نمایید.

و در نهایت نیز به تولید محتوا بپردازید. تولید محتوا یکی از فاکتورهای اصلی و موثر در سئو و بهینه سازی سایت است. از قرار دادن محتوای کپی و غیر مرتبط در وب سایت خود خود داری نمایید. در واقع در طراحی سایت و پس از آن برای بهینه سازی سایت باید به گونه ای رفتار کنید که سایت شما با الگوریتم موتورهای جستجوی گوگل منطبق باشد. این امر موجب افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل خواهد شد.

همانطور که می دانید سئو از اهمیت بالایی برخوردار است. اهمیت سئو و بهینه سازی سایت در سال های اخیر چند برابر شده است. دلیل این امر نیز افزایش تعداد کاربران اینترنتی و همچنین تعداد وب سایت های رقیب است. با این وجود هر وب سایتی که در رتبه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل قرار گرفته باشد در این رقابت پیروز خواهد شد.




تعداد صفحات : 35