پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اصول طراحی فرم ثبت نام در سایت
نوشته شده در دو شنبه 9 اسفند 1395
بازدید : 107
نویسنده : طراح

اهمیت فرم ثبت نام:

فرم ثبت نام نقش مهم و اساسی در بدست آوردن کامل موفقیت بازاریابی شما خواهد داشت. هر تجارت و بیزینسی مشتریان خود را دارد پس با رعایت اصول فرم ثبت نام  در سایت خود بازدهی سایتتان را افزایش دهید. متاسفانه در کشورمان در طراحی سایت توجه زیادی به اهمیت فرم ثبت نامی نمی شود. 

طول فرم ثبت نام:

طول فرم ثبت نام نباید بیش از  3 یا 4 سوال را شامل بشود.  این تعداد کم  سوالات باعث می شود که مشتریان غیر واقعی را در سایت شما افزایش دهد از  طرفی دیگر اگر تعداد سوالات را به 7 یا 8 برسانیم  برخی از مشتریان که فرصت کافی برای پر کردن فیلد ها را ندارند از دست می دهیم و برخی از مشتریان علاقه ای به گفتن اطلاعات شخصی خود در دنیای مجازی ندارند.

ایجاد اعتماد در کاربران:

فرم ثبت نام در سایت یک راه ارتباطی با مشتری است. برای جلب مشتری و افزایش مشتریانی که در سایت ثبت نام می کنند و فرم را تکمیل می کنند شما می توانید از عبارات مناسب برای تشویق کاربران برای ثبت نام در بخش های مختلف سایت استفاده نمایید.

  • معمولا رنگ دکمه ارجاع  فرم ثبت نام در سایت  سبز، آبی و نارنجی است. بطور کلی رنگ دکمه ارجاع در تضاد با رنگ های استفاده شده برای جلب توجه در سایت است.
  • متن دکمه ارجاع باید گویا باشد تا کاربر متوجه شود با پر کردن آن چه خدمتی به کاربر عرضه می شود.
  • عنوان فرم ثبت نام باید به گونه ای باشد که مشتری هدف شما را و آنچه به مشتریان عرضه می کنید در یابد.
  • در فرم ثبت نامی با ذکر اینکه <<از اطلاعات دریافت شده هیچگونه سوءاستفادهای  نخواهد شد>> به مشتری اطمینان خاطر بدهید.

محل قرارگیری فرم ثبت نام:

بهترین مکان برای قرار دادن فرم ثبت نام در سایت یک فرم کوتاه در قسمت بالا در کنار سایت است. لازم به ذکر است باید به زبان سایت توجه کنیم که اگر EN است فرم را در سمت راست و اگر FA است در سمت چپ قرار دهیم.




اصول طراحی فرم ثبت نام در سایت
نوشته شده در دو شنبه 9 اسفند 1395
بازدید : 78
نویسنده : طراح

اهمیت فرم ثبت نام:

فرم ثبت نام نقش مهم و اساسی در بدست آوردن کامل موفقیت بازاریابی شما خواهد داشت. هر تجارت و بیزینسی مشتریان خود را دارد پس با رعایت اصول فرم ثبت نام  در سایت خود بازدهی سایتتان را افزایش دهید. متاسفانه در کشورمان در طراحی سایت توجه زیادی به اهمیت فرم ثبت نامی نمی شود. 

طول فرم ثبت نام:

طول فرم ثبت نام نباید بیش از  3 یا 4 سوال را شامل بشود.  این تعداد کم  سوالات باعث می شود که مشتریان غیر واقعی را در سایت شما افزایش دهد از  طرفی دیگر اگر تعداد سوالات را به 7 یا 8 برسانیم  برخی از مشتریان که فرصت کافی برای پر کردن فیلد ها را ندارند از دست می دهیم و برخی از مشتریان علاقه ای به گفتن اطلاعات شخصی خود در دنیای مجازی ندارند.

ایجاد اعتماد در کاربران:

فرم ثبت نام در سایت یک راه ارتباطی با مشتری است. برای جلب مشتری و افزایش مشتریانی که در سایت ثبت نام می کنند و فرم را تکمیل می کنند شما می توانید از عبارات مناسب برای تشویق کاربران برای ثبت نام در بخش های مختلف سایت استفاده نمایید.

  • معمولا رنگ دکمه ارجاع  فرم ثبت نام در سایت  سبز، آبی و نارنجی است. بطور کلی رنگ دکمه ارجاع در تضاد با رنگ های استفاده شده برای جلب توجه در سایت است.
  • متن دکمه ارجاع باید گویا باشد تا کاربر متوجه شود با پر کردن آن چه خدمتی به کاربر عرضه می شود.
  • عنوان فرم ثبت نام باید به گونه ای باشد که مشتری هدف شما را و آنچه به مشتریان عرضه می کنید در یابد.
  • در فرم ثبت نامی با ذکر اینکه <<از اطلاعات دریافت شده هیچگونه سوءاستفادهای  نخواهد شد>> به مشتری اطمینان خاطر بدهید.

محل قرارگیری فرم ثبت نام:

بهترین مکان برای قرار دادن فرم ثبت نام در سایت یک فرم کوتاه در قسمت بالا در کنار سایت است. لازم به ذکر است باید به زبان سایت توجه کنیم که اگر EN است فرم را در سمت راست و اگر FA است در سمت چپ قرار دهیم.




طراحی سایت سئو محور
نوشته شده در دو شنبه 2 اسفند 1395
بازدید : 125
نویسنده : طراح

سئو و بهینه سازی سایت یکی از فاکتور های مهم و اساسی در تجارت و بازاریابی اینترنتی است. طراحی سایت بدون رعایت اصول سئو مانند داشتن یک فروشگاه در منطقه ای دور افتاده در شهر است که نمی تواند به موفقیت در کسب و کار شما کمک نماید. شما با اعمال سئو می توانید تجارت خود را رونق ببخشید. در واقع یکی از راه های موفقیت و کسب رتبه عالی در نتایج جستجوی گوگل، طراحی سایت سئو بیس است. در این بخش مطالب بیشتری در مورد طراحی سایت سئو محور در اختیار شما همراهان همیشگی قرار  می دهیم.

سایت سئو محور تلفیقی از دو مرحله است:

  • طراحی سایت به صورت سئو بیس
  • ایجاد محتوا و اطلاعات با رعایت اصول سئو

رعایت این دو مرحله تواما می تواند موجب خلق سایت سئو محور شود که تضمینی برای موفقیت کسب و کار شما است. حال در ادامه در مورد هر یک از این دو مرحله بیشتر توضیح خواهیم داد.

طراحی سایت سئو بیس

گوگل قوانینی را برای کدنویسی سئو بیس اعلام کرده است. کدنویسی وب سایت باید به گونه ای انجام شود که تمام اصول سئو مورد تایید گوگل در آن رعایت شده باشد. رعایت این عوامل تاثیر بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت. از این رو توصیه می شود در هنگام طراحی سایت علاوه بر ظاهر و زیبایی وب سایت ، به کدنویسی اصولی نیز دقت کنید. به عبارت دیگر یکی از ویژگی های وب سایت ، صرف نظر از کاربر پسند بودن، برنامه نویسی استاندارد بر مبنای الگوریتم های گوگل است.در برنامه نویسی اصول مختلفی وجود دارد که باید رعایت شوند یکی از آنها به کاربردن صحیح تگ ها می باشند. در حال حاضر یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتور ها در طراحی سایت سئو محور ، رعایت اصول واکنش گرایی و رسپانسیو می باشد.

ایجاد محتوا بر مبنای اصول سئو

از نظر سئو ، محتوا پادشاه است. اهمیت ایجاد محتوای خوب و مناسب برای سئو امروزه انقدر ملموس است که همه مدیران وب سایت ها در صدد تولید محتوای استاندارد می باشد. به منظور تولید محتوای سئو محور ، چند نکته وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

طرح ریزی و تولید محتوای بکر

محتوای بکر، محتوایی است که تا کنون در هیچ جایی انتشار نیافته است. این محتوا  باید به گونه ای باشد که نظر مخاطب را به خود جلب کند و اشتیاق خواندن ادامه مطلب را در کاربر ایجاد نماید. محتوای جذاب ، موجب بالا رفتن ترافیک وب سایت شما شده و در نتیجه می تواند در بالا رفتن رتبه وب سایت ، موثر باشد. در نوشتن مقالات و محتوا ، به عنوان آنها توجه نمایید. عناوین باید گیرا و جذاب و در عین حال در بر دارنده کلمات کلیدی باشند. این نکته از دید موتور های جستجو نیز بسیار مهم است.

ویرایش محتوا و مقالات

  • به هیچ وجه در وب سایت خود از محتوای کپی استفاده نکنید. همانطور که در بالا نیز گفته شد، متن باید بکر باشد. برای این منظور شما می توانید مطالب دیگر را خوانده و آن را به طور کامل ویرایش نموده و پس از آن در سایت خود انتشار دهید.
  • در هنگام نگارش مطالب توجه داشته باشید که متن فاقد غلط املایی و نگارشی باشد.
  • عنوان مناسب از دیگر نکاتی است که در نگارش مقالات باید به آن توجه نمایید.
  • سعی کنید مقاله را به گونه ای بنویسید که دارای پاراگراف بندی و زیر عنوان باشد.
  • در نوشتن محتوا همیشه سعی نمایید تا کلمات کلیدی اصلی و مهم را در پاراگراف اول متن به کار ببرید.
  • در عناوین و همچنین در زیر عنوان ها سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده نمایید. این کار در سئو بسیار موثر است.
  • سعی کنید کلمه کلیدی اصلی در هر صفحه را bold نمایید.

لینک داخلی

فاکتور موثر دیگر در ایجاد سایت سئو محور، استفاده از لینک های داخلی است. لینک های داخلی به منظور ایجاد ارتباط بین صفحات مختلف در وب سایت شما ایجاد می شوند و هر کلمه کلیدی را به صفحه مربوط خود متصل می کنند.  این فرآیند موجب گردش بیشتر مخاطب در وب سایت شما می شود. البته به عنوان لینک داخلی توجه نمایید. تنها لینک به صفحات خود وب سایت شما است که می تواند برای سئو مفید باشد. و در صورتی که لینک دهی به سایت غیر صورت بگیرد، به عنوان لینک خارجی محسوب شده و بسیار برای سئو سایت شما مضر خواهد بود.

اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی

عامل دیگری که می تواند تاثیر شگرفی در پربازدید شدن محتوای شما و افزایش رتبه داشته باشد، اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی است. بهتر است در انتهای مطالب خود آیکون هایی را برای به اشتراک گذاری مطالب توسط کاربران در شبکه های اجتماعی قرار دهید. با این کار ، مخاطبان شما می توانند مطالب مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی به راحتی به اشتراک گذاشته و موجب بالا رفتن بازدید مطالب شما شوند.




طراحی سایت سئو محور
نوشته شده در دو شنبه 2 اسفند 1395
بازدید : 83
نویسنده : طراح

سئو و بهینه سازی سایت یکی از فاکتور های مهم و اساسی در تجارت و بازاریابی اینترنتی است. طراحی سایت بدون رعایت اصول سئو مانند داشتن یک فروشگاه در منطقه ای دور افتاده در شهر است که نمی تواند به موفقیت در کسب و کار شما کمک نماید. شما با اعمال سئو می توانید تجارت خود را رونق ببخشید. در واقع یکی از راه های موفقیت و کسب رتبه عالی در نتایج جستجوی گوگل، طراحی سایت سئو بیس است. در این بخش مطالب بیشتری در مورد طراحی سایت سئو محور در اختیار شما همراهان همیشگی قرار  می دهیم.

سایت سئو محور تلفیقی از دو مرحله است:

  • طراحی سایت به صورت سئو بیس
  • ایجاد محتوا و اطلاعات با رعایت اصول سئو

رعایت این دو مرحله تواما می تواند موجب خلق سایت سئو محور شود که تضمینی برای موفقیت کسب و کار شما است. حال در ادامه در مورد هر یک از این دو مرحله بیشتر توضیح خواهیم داد.

طراحی سایت سئو بیس

گوگل قوانینی را برای کدنویسی سئو بیس اعلام کرده است. کدنویسی وب سایت باید به گونه ای انجام شود که تمام اصول سئو مورد تایید گوگل در آن رعایت شده باشد. رعایت این عوامل تاثیر بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت. از این رو توصیه می شود در هنگام طراحی سایت علاوه بر ظاهر و زیبایی وب سایت ، به کدنویسی اصولی نیز دقت کنید. به عبارت دیگر یکی از ویژگی های وب سایت ، صرف نظر از کاربر پسند بودن، برنامه نویسی استاندارد بر مبنای الگوریتم های گوگل است.در برنامه نویسی اصول مختلفی وجود دارد که باید رعایت شوند یکی از آنها به کاربردن صحیح تگ ها می باشند. در حال حاضر یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتور ها در طراحی سایت سئو محور ، رعایت اصول واکنش گرایی و رسپانسیو می باشد.

ایجاد محتوا بر مبنای اصول سئو

از نظر سئو ، محتوا پادشاه است. اهمیت ایجاد محتوای خوب و مناسب برای سئو امروزه انقدر ملموس است که همه مدیران وب سایت ها در صدد تولید محتوای استاندارد می باشد. به منظور تولید محتوای سئو محور ، چند نکته وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

طرح ریزی و تولید محتوای بکر

محتوای بکر، محتوایی است که تا کنون در هیچ جایی انتشار نیافته است. این محتوا  باید به گونه ای باشد که نظر مخاطب را به خود جلب کند و اشتیاق خواندن ادامه مطلب را در کاربر ایجاد نماید. محتوای جذاب ، موجب بالا رفتن ترافیک وب سایت شما شده و در نتیجه می تواند در بالا رفتن رتبه وب سایت ، موثر باشد. در نوشتن مقالات و محتوا ، به عنوان آنها توجه نمایید. عناوین باید گیرا و جذاب و در عین حال در بر دارنده کلمات کلیدی باشند. این نکته از دید موتور های جستجو نیز بسیار مهم است.

ویرایش محتوا و مقالات

  • به هیچ وجه در وب سایت خود از محتوای کپی استفاده نکنید. همانطور که در بالا نیز گفته شد، متن باید بکر باشد. برای این منظور شما می توانید مطالب دیگر را خوانده و آن را به طور کامل ویرایش نموده و پس از آن در سایت خود انتشار دهید.
  • در هنگام نگارش مطالب توجه داشته باشید که متن فاقد غلط املایی و نگارشی باشد.
  • عنوان مناسب از دیگر نکاتی است که در نگارش مقالات باید به آن توجه نمایید.
  • سعی کنید مقاله را به گونه ای بنویسید که دارای پاراگراف بندی و زیر عنوان باشد.
  • در نوشتن محتوا همیشه سعی نمایید تا کلمات کلیدی اصلی و مهم را در پاراگراف اول متن به کار ببرید.
  • در عناوین و همچنین در زیر عنوان ها سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده نمایید. این کار در سئو بسیار موثر است.
  • سعی کنید کلمه کلیدی اصلی در هر صفحه را bold نمایید.

لینک داخلی

فاکتور موثر دیگر در ایجاد سایت سئو محور، استفاده از لینک های داخلی است. لینک های داخلی به منظور ایجاد ارتباط بین صفحات مختلف در وب سایت شما ایجاد می شوند و هر کلمه کلیدی را به صفحه مربوط خود متصل می کنند.  این فرآیند موجب گردش بیشتر مخاطب در وب سایت شما می شود. البته به عنوان لینک داخلی توجه نمایید. تنها لینک به صفحات خود وب سایت شما است که می تواند برای سئو مفید باشد. و در صورتی که لینک دهی به سایت غیر صورت بگیرد، به عنوان لینک خارجی محسوب شده و بسیار برای سئو سایت شما مضر خواهد بود.

اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی

عامل دیگری که می تواند تاثیر شگرفی در پربازدید شدن محتوای شما و افزایش رتبه داشته باشد، اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی است. بهتر است در انتهای مطالب خود آیکون هایی را برای به اشتراک گذاری مطالب توسط کاربران در شبکه های اجتماعی قرار دهید. با این کار ، مخاطبان شما می توانند مطالب مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی به راحتی به اشتراک گذاشته و موجب بالا رفتن بازدید مطالب شما شوند.




نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ
نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1395
بازدید : 89
نویسنده : طراح

مروزه شما ، تنها با طراحی سایت نمی توانید یک استارت آپ مفید داشته باشید. بلکه در کنار طراحی سایت باید رنکینگ سایت تان در گوگل نیز بالا باشد ،  رعایت کردن سئو برای کسب جایگاه بهتر در گوگل باعث می شود که  شرکت شما در جستجوی اول مشتریان باشد.

بهینه سازی سایت برای ارتقاء رنکینگ سایت شاید هزینه بالایی داشته باشد . شرکت طراحی سایت مبنا به چند نکته کلیدی در این مقاله می پردازد که با استفاده از آن بتوانید سئو سایت خود را انجام دهید.

راه اندازی اولیه سایت

در راه اندازی اولیه سایت بهتر است که شما ازچند ابزار مفید و کاربردی استفاده کنید :

1)        ساخت اکانت Install Google Analytic

این ابزار به شما کمک می کند ، روند رشد سایت خود را تحت نظر بگیرید.

شما برای اینکه بدانید کاربران چگونه وارد سایت شما می شوند و از چه صفحاتی بازدید کرده اند ، نیاز به یک ابزار آمارگیری دارید.

2)        ساخت اکانت در گوگل وب مستر

این ابزار به شما در کنترل سلامت سایت تان کمک بسیاری می کند. شما با استفاده از این ابزار می توانید سرعت ایندکس شدن صفحات ، بررسی خطاهای سایت و بررسی کلمات کلیدی مفید سایت تان را بررسی کنید.

3)        اتصال اکانت گوگل وب مستر به گوگل آنالتیک

این ابزار با استفاده از سیستم آمار گیری سایت ، پیشرفت سایت و همه آمارها را در یک فضا بررسی می کند.

4)        ساخت نقشه سایت XML

شما در طراحی سایت خود ، با طراحی کردن یک نقشه باعث می شوید که ربات های گوگل درک بیشتری از صفحات سایت شما داشته باشند ، و باعث می شود که ایندکس شدن صفحات شما با سرعت بیشتری انجام شود.

5)        مدیریت فایل     robots.txt 

این ابزار به شما این قدرت را می دهد تا ربات های گوگل را در بخش هایی از سایت خود محدود کنید.

جستجوی و تعیین کلمات کلیدی

شما باید هنگام طراحی سایت ، هدف خود را انتخاب کنید. در سئو سایت کلمات نقش بسیار مهمی دارند، شما با توجه به هدفتان باید کلماتی که انتخاب می کنید در راستای نوع فعالیت تان باشد. این کلمات جایگاه شما را در جستجوی گوگل تایین می کنند .

شما با استفاده از ابزار KeywordPlanner گوگل می توانید از پر سرچ ترین کلمات آگاه شوید. این ابزار کارایی مفیدی دارد و کلمات پر جستجو را برای شما به نمایش می گذارد. شما در انتخاب کردن کلمات برای سایت تان باید زرنگی به خرج دهید سعی کنید کلماتی که کم بازدید هست و رقابت پایینی نسبت به دیگر کلمات دارد را انتخاب کنید اینگونه شما شانس بیشتری برای کسب رتبه بالا در صفحه گوگل را دارید.

سئو داخلی سایت

با انتخاب کردن کلمات کلیدی دیگر به راحتی می توانید سایت خود را سئو کنید. سئو داخلی سایت مجموعه ای از فعالیت شما و ارائه محتوا سایت است . با رعایت کردن نکات بهنیه سازی سایت شانس شما در ارتقاء رنکینگ بیشتر می شود.




چگونگی استفاده از لینکدین به شیوه ی مفید
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1395
بازدید : 66
نویسنده : طراح

در این مقاله از طراحی سایت قصد داریم نکاتی را درزمینه لینکدین و نحوه استفاده از این شبکه اجتماعی بیان کنیم. اگر قصد دارید از شبکه اجتماعی لینکدین بهره ی کافی را ببرید و استفاده مناسبی برای تجارت خود داشته باشید، کافی ست مواردی که در این مقاله مطالعه می نمایید به طور کامل اجرا نمایید.

برای استفاده بهینه از لیندکین در اینجا ما هفت مرحله را به شما معرفی می نماییم و از شما می خواهیم که این مراحل زا یک به یک اجرا نمایید.

1. داشتن هدف مشخص

اگر قصد دارید کسب و کار خود را با ارتباطات بیشتر از طریق لینکدین بهبود ببخشید بهتر از ابتدا هدف خود را کاملا مشخص نمایید و بدانید که روی چه موضوعی قصد دارید بیشتر تمرکز نمایید.

2. بهینه سازی اکانت لینکدین خود

اطلاعات خود را به صورت کامل در لینکدین قرار دهید و همچنین سعی نمایید فقط از مزیت های شغل خود تعریف نمایید و هرگز بین مطالب خود مواردی که باعث ایجاد تناقض در حرف های شما شود، به کار نبرید.

3. در گروه های مرتبط با زمینه کاری خود عضو شوید

عضویت در گروهایی که در زمینه تجارت شما فعالیت دارد می تواند شما را با همکاران بیشتری آشنا نماید و همچنین می توانید از تجارب عمومی آنها بهره برده و کار خود را رونق بخشید.

4.تعداد دوستان خود را افزایش دهید

ارتباطات خود را تا جایی که می توانید گسترده تر نمایید، اینکار باعث می شود دایره ارتباطات تجاری شما گسترده تر شود و شما با اشخاص بیشتری که در زمینه کاری شما فعالیت دارند ارتباط برقرار نمایید.

5. به ارتباطات و دوستان مهم خود توجه بیشتری داشته باشید

قطعا باید به مشتریان ویژه خود توجه بیشتری داشته باشید و با آنها تعامل بیشتری برقرار نمایید زیاد در دنیای امروز تجارت، داشتن مشتریان وفادار پر سود تر از تبلیغ برای جذب مشتریان جدید می باشد.

6.خود را حقیقی تر جلوه دهید

ارتباطات خود را بهتر و حقیقی تر پیگیری نمایید و با دوستان خود در شبکه اجتماعی لینکدین مانند یک تعامل اجتماعی ارتباط برقرار نمایید و از او در مورد تمام احوالات و روزمره گی هایش سوال بپرسید تا او به اینکه پشت این صفحه یک انسان حضور دارد بیشتر ایمان بیاورد و به شما اعتماد نماید.

7. سخاوتمند باشید و تعامل دو طرفه برقرار نمایید

سعی کنید ارتباطات خود را دو طرفه پیگیری نمایید و همانطور که انتظار دارید دوستانتان به پیغام  های شما پاسخ دهند، شما نیز به پیغام های آنها پاسخ دهید و برای مطالب آنها حتما نظر و کامنت بگذارید.




چگونگی استفاده از لینکدین به شیوه ی مفید
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1395
بازدید : 82
نویسنده : طراح

در این مقاله از طراحی سایت قصد داریم نکاتی را درزمینه لینکدین و نحوه استفاده از این شبکه اجتماعی بیان کنیم. اگر قصد دارید از شبکه اجتماعی لینکدین بهره ی کافی را ببرید و استفاده مناسبی برای تجارت خود داشته باشید، کافی ست مواردی که در این مقاله مطالعه می نمایید به طور کامل اجرا نمایید.

برای استفاده بهینه از لیندکین در اینجا ما هفت مرحله را به شما معرفی می نماییم و از شما می خواهیم که این مراحل زا یک به یک اجرا نمایید.

1. داشتن هدف مشخص

اگر قصد دارید کسب و کار خود را با ارتباطات بیشتر از طریق لینکدین بهبود ببخشید بهتر از ابتدا هدف خود را کاملا مشخص نمایید و بدانید که روی چه موضوعی قصد دارید بیشتر تمرکز نمایید.

2. بهینه سازی اکانت لینکدین خود

اطلاعات خود را به صورت کامل در لینکدین قرار دهید و همچنین سعی نمایید فقط از مزیت های شغل خود تعریف نمایید و هرگز بین مطالب خود مواردی که باعث ایجاد تناقض در حرف های شما شود، به کار نبرید.

3. در گروه های مرتبط با زمینه کاری خود عضو شوید

عضویت در گروهایی که در زمینه تجارت شما فعالیت دارد می تواند شما را با همکاران بیشتری آشنا نماید و همچنین می توانید از تجارب عمومی آنها بهره برده و کار خود را رونق بخشید.

4.تعداد دوستان خود را افزایش دهید

ارتباطات خود را تا جایی که می توانید گسترده تر نمایید، اینکار باعث می شود دایره ارتباطات تجاری شما گسترده تر شود و شما با اشخاص بیشتری که در زمینه کاری شما فعالیت دارند ارتباط برقرار نمایید.

5. به ارتباطات و دوستان مهم خود توجه بیشتری داشته باشید

قطعا باید به مشتریان ویژه خود توجه بیشتری داشته باشید و با آنها تعامل بیشتری برقرار نمایید زیاد در دنیای امروز تجارت، داشتن مشتریان وفادار پر سود تر از تبلیغ برای جذب مشتریان جدید می باشد.

6.خود را حقیقی تر جلوه دهید

ارتباطات خود را بهتر و حقیقی تر پیگیری نمایید و با دوستان خود در شبکه اجتماعی لینکدین مانند یک تعامل اجتماعی ارتباط برقرار نمایید و از او در مورد تمام احوالات و روزمره گی هایش سوال بپرسید تا او به اینکه پشت این صفحه یک انسان حضور دارد بیشتر ایمان بیاورد و به شما اعتماد نماید.

7. سخاوتمند باشید و تعامل دو طرفه برقرار نمایید

سعی کنید ارتباطات خود را دو طرفه پیگیری نمایید و همانطور که انتظار دارید دوستانتان به پیغام  های شما پاسخ دهند، شما نیز به پیغام های آنها پاسخ دهید و برای مطالب آنها حتما نظر و کامنت بگذارید.




روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت
نوشته شده در یک شنبه 10 بهمن 1395
بازدید : 72
نویسنده : طراح

 می دانیم که هر رنگی بر انسان تاثیر خاصی دارد و هر کدام از آن ها حس و حال متفاوتی به انسان اتقال می دهد، ما باید در هنگام انتخاب رنگ مناسب  به این موضوع توجه کنیم. ما می خواهیم از این علم در طراحی سایت را بهره مند شویم زیرا که در طراحی سایت هدف نهایی و اصلی معرفی و فروش محصولات و خدمات است اما ما با مشتریانمان رو در رو نیستیم و نمی توانیم از بسیاری از تکنیک های بازاریابی استفاده کنیم به همین علت روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت بسیار تاثیرگذار است.

بررسی برخی از شرکت های بنام از نظر روانشناسی رنگ

سایت برند ورزشی puma و سایت کوکاکولا از رنگ قرمز برای طراحی سایت خود استفاده کرده اند چرا که دیدن رنگ قرمز موجب افزایش ضربان قلب شده و احساس نشاط و هیجان به کاربر منتقل می کند.

 

اغلب شرکت های تولید ماشین مانند بنز و مازراتی از رنگ نقره ای و طوسی استفاده می کنند که به کاربر احساس پیشرفت و تکنولوژی پیشرفته، خلاقیت و جدیت را انتقال می دهد.

شرکت apple از رنگ سفید استفاده می کند که حس تازگی و سادگی را به بیننده انتقال می دهد استفاده از رنگ مشکی و طوسی بر جذابیت آن افزوده است.

استفاده از رنگ های سرد نشان دهنده حرفه ای بودن و جدی بودن برند تجارتی است مانند سایت شرکت HTC که از رنگ های سبز طوسی مشکی و نوعی آبی و سفید متشکل شده است.

اگر بدون در نظر گرفتن اصول جهانی روانشناسی رنگها و بر اساس محیط ترکیب رنگ سایت را انتخاب کنید ابتدا باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید اما اگر در عرضه جهانی فعالیت دارید بهتر است به اصول جهانی بسیار توجه کنید برای مثال رنگ قرمز برای  مردم روسیه نماد کمونیست است و به آن رنگ حساس بی اعتمادی می کنند و رنگ زرد بیانگر احساس ناراحتی در سوئد، حسودی در فرانسهو تنفر در ایران است. 




روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت
نوشته شده در یک شنبه 10 بهمن 1395
بازدید : 86
نویسنده : طراح

 می دانیم که هر رنگی بر انسان تاثیر خاصی دارد و هر کدام از آن ها حس و حال متفاوتی به انسان اتقال می دهد، ما باید در هنگام انتخاب رنگ مناسب  به این موضوع توجه کنیم. ما می خواهیم از این علم در طراحی سایت را بهره مند شویم زیرا که در طراحی سایت هدف نهایی و اصلی معرفی و فروش محصولات و خدمات است اما ما با مشتریانمان رو در رو نیستیم و نمی توانیم از بسیاری از تکنیک های بازاریابی استفاده کنیم به همین علت روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت بسیار تاثیرگذار است.

بررسی برخی از شرکت های بنام از نظر روانشناسی رنگ

سایت برند ورزشی puma و سایت کوکاکولا از رنگ قرمز برای طراحی سایت خود استفاده کرده اند چرا که دیدن رنگ قرمز موجب افزایش ضربان قلب شده و احساس نشاط و هیجان به کاربر منتقل می کند.

 

اغلب شرکت های تولید ماشین مانند بنز و مازراتی از رنگ نقره ای و طوسی استفاده می کنند که به کاربر احساس پیشرفت و تکنولوژی پیشرفته، خلاقیت و جدیت را انتقال می دهد.

شرکت apple از رنگ سفید استفاده می کند که حس تازگی و سادگی را به بیننده انتقال می دهد استفاده از رنگ مشکی و طوسی بر جذابیت آن افزوده است.

استفاده از رنگ های سرد نشان دهنده حرفه ای بودن و جدی بودن برند تجارتی است مانند سایت شرکت HTC که از رنگ های سبز طوسی مشکی و نوعی آبی و سفید متشکل شده است.

اگر بدون در نظر گرفتن اصول جهانی روانشناسی رنگها و بر اساس محیط ترکیب رنگ سایت را انتخاب کنید ابتدا باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید اما اگر در عرضه جهانی فعالیت دارید بهتر است به اصول جهانی بسیار توجه کنید برای مثال رنگ قرمز برای  مردم روسیه نماد کمونیست است و به آن رنگ حساس بی اعتمادی می کنند و رنگ زرد بیانگر احساس ناراحتی در سوئد، حسودی در فرانسهو تنفر در ایران است. 




تاثیر علم روانشناسی در طراحی سایت
نوشته شده در دو شنبه 27 دی 1395
بازدید : 93
نویسنده : طراح

یکی از علومی که در طراحی سایت کاربردی می باشد، علم روانشناسی است. در واقع یکی از جنبه های اصلی و مهم در طراحی سایت که می تواند در جلب نظر کاربر موثر باشد، جنبه بصری و ظاهر سایت است. برای طراحی ظاهر سایت شما می توانید از علم روانشناسی کمک بگیرید. در این مقاله از شرکت طراحی سایت مبنا قصد داریم نکات روانشناسی در طراحی سایت را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم. در طراحی وب سایت خود نکات روانشناسی زیر را که بر روی کاربر اثر می گذارد را رعایت نمایید.

توانایی جلب اعتماد کاربر

شما با رعایت اصول روانشناسی ساده، می توانید اعتماد کاربران خود را جلب نمایید. برای این منظور تنها کافی است در طراحی سایت خود از مواردی همچون لوگو ، سربرگ و رنگ سازمانی ، هدایت راحت بین صفحات وب سایت ، صفحه تماس با ما با اطلاعات دقیق تماس با شرکت، ارائه گواهینامه ها و افتخارات سازمان، عناوین روشن و واضح و همچنین دسترسی آسان به صفحات درباره ما و تماس با ما استفاده نمایید. علاوه بر این یکی دیگر از فاکتورهایی که از نظر روانشناسی می تواند بر اعتماد کاربران به سایت شما اثر بگذارد، بخش مشتریان ما است. در این بخش کاربر می تواند با مشتریان شما آشنا شود و به راحتی به تحقیق در مورد شرکت شما بپردازد. همین امر اعتماد کاربران را به شما جلب خواهد کرد.

برندینگ

عامل روانشناسی دیگر در طراحی سایت ، بحث ساخت نام تجاری و برندینگ است. ثبات، عاملی موثر و پر اهمیت در ماندگاری برند شما در ذهن ها است. در واقع رنگ لوگو و استفاده از آن در بخش های مختلف طراحی سایت نظیر آیکون ها و لینک ها امری مهم است. و در طراحی گرافیکی سایت نیز باید از رنگ هایی استفاده شود که با هم همخوانی داشته باشند. به منظور یادآوری برند و تثبیت آن در ذهن کاربران باید از لوگو در بخش های مختلف سایت همچون هدر ، صفحات تماس با ما و درباره شرکت استفاده نمایید. این امر در بازاریابی دیجیتال تایید شده است.

استفاده از تصاویر با مفهوم مرتبط

در طراحی سایت خود برای معرفی بخش های مختلف به ویژه محصولات از تصاویر استفاده نمایید. توصیه می شود برای این منظور از تصاویر ایرانی استفاده نمایید زیرا از نظر روانشناسی می تواند اعتماد کاربر را جلب نماید. علاوه بر این در تصاویر استفاده شده، لوگو خود را نیز به صورت ضمنی ثبت نمایید. این روشی دیگر برای تثبیت برند شما می باشد.

روانشناسی رنگ ها

استفاده از رنگ ها باید با موضوع سایت همخوانی داشته باشند. در واقع روانشناسی رنگ ها می تواند در رضایت کاربر و جلب توجه آنها تاثیر به سزایی داشته باشد. برای مثال برای طراحی یک سایت صنعتی باید از رنگ های صنعتی استفاده شود. در مقالات بعدی حتما در مورد روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت به صورت مفصل توضیح خواهیم داد.

محتوای مفید

کاربران به دنبال محتوای مرتبط و مفید هستند. استفاده از محتوای بکر و کاربردی نه تنها از نظر روانشناسی بر روی کاربر تاثیر مثبت دارد، بلکه برای سئو و بهینه سازی سایت نیز بسیار موثر است.

شما می توانید با رعایت این اصول روانشناسی در طراحی سایت ، نظر کاربران را به سایت خود جلب نمایید و تا حد زیادی به موفقیت دست یابید.




تعداد صفحات : 35